Pakkepost

tirsdag den 19. juli 2011

Idag kom posten med en præmie, jeg havde vundet ovre hos Tina Dalbøge. Kig over til hende, hvis du mangler gode kreative idéer, der ikke koster en bondegård. Nu er der jo så meget regn og småkedeligt udevejr, så der er rigtigt basis for at sidde inde og hygge med ungerne :)

Nu har jeg i hvert fald ikke mindre end 3 bøger, der kan give mig nogen gode idéer :) Og mon ikke de to skal bruges til gaver? ;)

Jeg mødte første gang Tina, på Creative indkøbsmesse i Vejle, hvor jeg var afsted med to dejlige kvinder :) Og jeg synes simpelthen hun sprudlede af kreative påfund. En masse ting, lavet ud af "ingenting". Så genbrug og billige materialer er en rød tråd her. Og det er jo bestemt noget vi kan lide!

I hvert fald er jeg glad for mine bøger :) Tak til Tina for en flot give away!! Og tak til lille Line, for at trække mit navn ud :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar