Fotos og guitarer

tirsdag den 5. juli 2011


Der hvor vi boede før, havde Nanna en fotovæg. En væg der ofte var genstand for en masse gode historier og samtaler. Nu har hun gang i at lave en ny fotovæg... stille og roligt :) Jeg synes det er så hyggeligt.

Så da Nanna spurgte hvorfor jeg ikke bare lavede sådan en væg over mit spisebord, i stuen, og måske så bare gjorde det med sorth/hvid fotos alene, fik jeg da helt blod på tanden. Måske det var en mulighed der kunne passe mig i stuen. Jeg har nemlig ikke ret meget på væggene.

Mest fordi huset ikke er så frygtelig stort. Og fordi jeg ikke rigtigt har haft nogen idéer til udsmykning, der ikke fik rummet til at virke lille, eller frygtelig rodet :) Så måske et felt, i bordets bredde... og fra bord til loft, kunne være godt :)


Samtidig med at fotovæggen vokser, på hendes værelse, rydder hun også op (læs: ud). Deriblandt, er der een af hendes 3 guitarer, der nu er sat til salg. Så hvis der sidder nogen interesserede derude, har hun en Maestro guitar til salg. Pæn og velholdt, med få små ridser på bagsiden. Der er også en guitar case, der er pæn og velholdt.

Pris:
Guitar: 500 kr
Case: 250 kr

Skriv på min mail, hvis du er interesseret i disse ting :) Du kan se et par fotos mere her! Og hvis du vil se flere, så sig til, så knipser vi nogen.


2 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Det lyder som en rigtig god ide med sådan en fotovæg.
Hvis jeg skulle lave den, så ville jeg måske male en smal stribe rundt om - eller sætte en liste op, sådan for at samle dem som en enhed, når den skal være i stuen.
Jeg glæder mig til at se din væg.

Anette sagde ...

Skøn ide med fotovæggen :) Er spændt på at se om du får lavet det :)

Send en kommentar