Det står sløvt til

mandag den 22. februar 2010

Det står sløvt til med strikkeriet, her på matriklen. Det var så sandelig da godt, jeg fik købt verdens lækreste strikkepinde hva? ;)

Det er såmænd ikke rigtigt fordi jeg ikke gider strikke. Jeg får bare ikke sat mig ned og gjort det. Jeg tænker tit på det. Ideer bobler også rundt, men bliver ikke ført ud i livet.

Men nå, op og nedture i kreativiteten er vel okay. Og jeg ved, at jeg altid kører i bølger. I en periode strikker jeg mest. En anden er det malerier og i en tredje kan det være cykelslange smykker. Dog må jeg bryde sammen og tilstå, at denne periode går med: INTET!!!!

Istedet er jeg ved at bygge en ny venne- og bekendtskabskreds op. Det er SÅ dejligt og jeg har savnet det frygteligt, mens jeg boede med "ham xen".

Der er dog bare den lille hage, at når jeg føjter rundt, så får jeg ikke kreeret ret meget herhjemme :)

Og ærligt... så er det både fedt (med det sociale), men også lidt underligt (savner at skabe) :) Jeg går dog ud fra, at når jeg har fundet nye rytmer og slapper lidt af indeni igen.... og når jeg får styr på diverse ting med retssager osv.... Så vender overskudet til det kreative også tilbage :)

MEN Her i posten er i hvert fald noget jeg har fået gjort færdigt :) Endnu et Baktus sjal. Nøjagtigt magen til det sidste.... på nær farven, der har en anden lyd. :)

5 kommentarer:

Merete sagde ...

Tina super flot baktus du har lavet. Jeg er vild med farverne. Hvor er det dejligt at Nanna har fået en familie over there
Merete

Tina sagde ...

Merete: Taark :) Je ger også vild med farverne. Men ved bare at jeg ikke kommer til at bruge det. Pga. det kradsende garn. Men jeg elsker at strikke i det ;)
Uh ja vi er så spændte på den familie :)

IF Stjernen sagde ...

Kan du ikke strikke med tømmermænd? ;-D

Tina sagde ...

Britta: NEJ Jeg kan ikke :D ;)

Melanie sagde ...

Excellent post! I love this knitted scarf. This is so adorable. Thanks for sharing this wonderful blog.

Send en kommentar