Hundesitter

torsdag den 9. april 2009

Så er hundene, Trika og Freja, ankommet og huset er blevet gennemsnust :) Det er et par ualmindeligt dejlige hunde. Man behøver bare sige Nej, og de lader straks være med det, de nu er igang med.

Men den lille er som en sæk lopper. Eller, som vi blev enige om... et sæt tvillinger på 1½ år...der er i alt, og overalt ! ;)

Hundeluftning i parken går som en leg. Og de er reeelativt lette at kalde til sig.

Men SÅ fik de snor på og på vej ned ad nogen skovtrapper, fik den store øje på søen og SÅ gik det ellers i fuld firspring ned ad trapperne, med mig i hælene, som en anden dummy!!

De sidste par trin foregik mere vandret end lodret og jeg landede nede på vejen lige så lang jeg var... uden hund!! ;) av for s---- det gjorde nas i hænder og knæ. Men værst var det med stoltheden. Og også kameraet har nu fået sig nogen skrammer... øvøv.

Nå, op igen og videre Frue!! Og vi er nu hjemme igen....

Og hundene? De ser nu sådan ud!! :) Trætte og rolige. Og så krydser vi lige fingre for at der ikke sker flere uheld i stuen ikke? ;)

3 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Åhh hvor er de søde. Jegkan lige se dem for mig. Der er ikke noget så livsbekræftende som en glad hund.

Øv med skrammerne, det er ikke godt.

Venlig hilsen
Henriette

Anette sagde ...

Jeg kan slet ikke stå for dem :D

Tina sagde ...

Henriette: Nej det gør noget ved een når de kommer logrende og intenst kiggende på een ;)
Skrammerne går over... stoltheden er værre ;);)

Anette: Det kan jeg heller ikke ;)

Send en kommentar