Neeeiiii pakker til miiiig !!

onsdag den 1. december 2010


Idag kom pakkeposten, med en stor hvid kasse til mig :) Jeg vidste godt den var på vej, men det blev smilet ikke mindre af. Det er nemlig Britta, der har lavet en fin pakkekalender til mig .... noget jeg ALDRIG vokser fra ;)

Ser det ikke bare godt ud? Og oveni kassen lå også en ring med en scrabble brik, med et T på :) najs!


Pakke nr. 1, med et tal lavet af hama perler... rigtigt hyggeligt.... Hvad mon der er i ? :)


Estée Lauder Advanced night repair!!? Mon det skal ses som et hint om min alder? ;) Eller at jeg har begyndende rynker? ;) Jeg vælger at tage det med et smil og en reminder om at forebygge, for JEG har da ingen rynker overhovedet ;)

Tak kære Britta! :)


3 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Det er helt klart for at du ikke skal få rynker! Ren forebyggelse ;-)

Dorthe sagde ...

Ohhhh, bare det var mig, der havde sådan en veninde ;-)
Knus

Tina sagde ...

Britta: okay godt så ;) Og idag kan jeg hygge mig med mini hønserings armbånd ;)

Dorthe: DET forstår jeg godt :) jeg er også vildt taknemmelig. Og nok endnu mere i år, hvor min hjem er lidt mere julestille, når jeg er uden barn ;)

Send en kommentar