Hyggelig dag

onsdag den 15. december 2010


Hele dagen idag, er tilbragt i godt selskab med Dorthe! Hun havde fået nyt kamera og havde brug for lidt råd og tips og tricks. Og jeg kunne godt bruge en dag, med fødderne oppe og lidt god snak :) Og det er altid muligt hos Dorthe.

Samtidig fik jeg lige forkælet migselv med lidt produkter fra Qualy. Jeg elsker deres små finurlige og praktiske ting :) Så et nyt skohorn hænger nu i min gang. En fugl med lang hale, der sidder på sin pind og venter på næste gang den kan hjælpe nogen skoene på. Det er ikke længe siden jeg sidst havde en gæst der spurgte efter et skohorn. NU kan du godt komme igen, for nu har jeg een ;)


Og se engang! Jeg fik strikket idag.... så nu fik jeg da een pulsvarmer strikket færdig. Nu skal jeg baaare lige strikke nr. 2 og så få dem syet sammen ;) Det er ikke meget jeg får strikket for tiden. Alle gode intentioner er der... men hele mit system er altså i vinterhi og selv min egen tallerken efter aftensmaden er lidt af en vejbump og skulle over. Lidt træls, men jeg ved det er sådan hver vinter.

Men jeg får nu strikket meget mere, når jeg sidder i kreativ selskab :)


Øhhh må så lige indrømme at et par andre ting også røg i indkøbsposen. En dejskraber, en nutellakniv (som vel også kan bruges til andet ;) ) og nogen søde bogmærker. Producenterne på disse kan jeg dog ikke huske... mener nemlig ikke de også er fra Qualy.


5 kommentarer:

Marianne sagde ...

lyder som en riftig dejlig dag :)
- fine fine sager du har haft i kurven - er vild med både dejskraber-nutella kniv- bogmærker og især skohornet ..... - og sikke lækker strik..... - har selv lige strikkepulsvarmere :) ...
-små men overskuelige opgaver kan jo også være positivt..... mod vinterhi .....
kjh♥

Tina sagde ...

Marianne, Jaaa synes de er søde alle tingene :) Og små projekter giver små succes oplevelser... skøøønt ;)

Bettina sagde ...

Ååh, det lyder som ren hygge. Ku' jeg efterhånden også godt trænge til, især når jeg kigger ud på det aktuelle vejr her i vores områder; Møg-regnvejr. :o(
Den der dejskraber har vi også. Emil bruger den til at tage dug af spejlet på badeværelset med. :o)
Skofuglen er jeg godt nok pænt vild med!

Dorthe sagde ...

Hejsa
Tusinde tak for sidst. Du kan tro Merle er blevet fotograferet oppefra, nedefra og fra siden. Jeg bliver bare rigtig glad for de kamera. Knus

Tina sagde ...

Bettina: DET forstår jeg godt du kan bruge :) Jeg er også super flad for tiden... nok både pga det lidt kedelige vejr, men også pga. for meget om ørerne den sidste tid.
Vi må lave noget hyggeligt snart!!
Skofuglen er super sød. Og den måde i bruger dejskraberen er da SÅ smart !! :)

Dorthe: Selvtak :) Aaaiii hvor godt ... og jeg var slet ikke i tvivl, du skal nok blive super glad for kameraet. :) Knus og god dag til dig.

Send en kommentar