F-day.dk

lørdag den 29. august 2009

Jeps jeg har fået en dosis Ferrari der vil noget idag :) Mere end 70 Ferrarier kom ned på Padborg Park idag og legede. Det er simpelthen det BEDSTE og STØRSTE Ferrari event jeg har været til, her i DK!

To unge gutter på 21, har simpelthen knoklet en vis legemsdel ud af bukserne, for at skaffe sponsorater, Ferrarier osv til denne dag. De har aset og maset med at få alt til at klappe!

Og jeg kan kun sige de har gjort det rigtigt godt. Regnen viste ingen nåde idag.... det stod ned i stænger og det både lynede og tordnede! Desværre en ting vi ikke er herre over.... men alle tog det i stiv arm! :)

At jeg så har stået, INDE på banen iført pressevest (wohooo) og knipset løs med EN arm, med et tungt zoom-objektiv... det gir sgu muller og øvelse i "enhånds-panorering" ;)

Jeg måtte jo lissom holde paraplyen med den anden ;) Hvor var lige de der paraplyer man engang ku få, som man kunne tage på hovedet? Som tilgengæld så enormt latterlige ud.

Men alt i alt har det været en tisse hamrende god dag! :) Og jeg glæder mig allerede til næste år... hvor jeg håber og tror på at Kenneth og Morten igen får lyst til at stable sådan et show på benene :)

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Næste år tager jeg med og holder paraplyen!

Flotte billeder - hvor er de andre 596?

Tina sagde ...

Britta: HVIS der regner... ellers tager du bare med ;) Jeg håber godt nok på bedre vejr!!
Øhhh gider ikke klargøre flere fotos ;)

Bettina sagde ...

Det er godt nok nogle fede fotos! Og tillykke med fremvisningerne! :o)

Tina sagde ...

Tusind tak Bettina :):)

Send en kommentar