Biler og biler

søndag den 9. august 2009

Igår var jeg på Padborg Park. Jeg travede rundt en hel dag og bare sugede varme, som der jo var rigeligt af. Og så fik jeg taget en masse billeder og set en masse race :)

Og som altid, fik jeg også lige en god snak med nogen søde racervenner!

Schönemann, som kører Porschen herover, var ikke så heldig igår. En anden racerkører glemte lige at gi lidt plads og han endte derfor i Isover ballerne. UHA han var ikke spor glad, da han nåede om til pitten :(

Og aftenen før, tog Nanna og jeg i biffen, for at følge med i Harry Potter føljetonnen! Også denne film var ganske god :)

På vejen hjem fra biffen, stoppede vi på en motorvejsbro og knipsede nattelygter ;) Hyggeligt og sjovt. Sjovt fordi, mange billister fik farten af, på et lille øjeblik, når de sådan så skyggen af to mennesker med kameraer og stativ på broen over dem ;)

Der er to fotos mere her og her! Og flere racefotos i mit racegalleri på dArt!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar