Pakkekalender

tirsdag den 2. december 2008

SE lige hvad der kom med posten idag (eller rettere igår, er det jo nu) !!!!!

Britta, har simpelthen gået og lavet en pakkekalender, til lille mig!! :):) Spørg LIGE om jeg er lige ved at revne af glæde!

Dog må jeg da lige tilstå, at jeg er vældig glad for at der ikke lå paparazzier på lur, da jeg pakkede op, hængte op og ledte efter pakke nr 1 ;)

Jeg lignede 100% sikkert et lille barn. Tungen ud af mundvigen, øjnene glimtede og hjertet hamrede og jeg jublede indeni som et andet barn , hahahaha!!!

Det er ingen hemmelighed at jeg aldrig har haft sådan en kalender, nogensinde :) Så det føles lidt fedt... og så er jeg da ærlig talt ligeglad med at jeg har fødselsdag den 12. December, og at antallet af lys ikke længere er 10 ;)

Dagen idag, bød på nogen flotte maskemarkører!! Er de ikke søde?? :)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg elsker også min pakkekalender, men jeg elske endnu mere at få at vide, at de seks personer, som jeg har givet en pakkekalender i år, er rigtigt glade for indholdet af dagens gaver.

For mig er julens budskab, at vi skal glæde hinanden samt have lov til at vise, at vi glade for det, andre gør for os - det er noget, som jeg synes, vi mangler at få lov resten af året.

Jeg er spændt på, hvad der er i din gave i morgen.

Fríða sagde ...

ååhhh, sikke en dejlig tradition I har med de pakkekalendre! dem har vi ikke her, men jeg har dog været så heldig at en gang have fået sådan en kasse fra Britta. jeg fölger spændt med.
kh.fra Island
Frida

Tina sagde ...

Tine: Ja der er nu heller ikke noget som at give!!! :) Og se modtagers reaktion.
Herhjemme får min datter adventsgaver. Mest fordi at vi kan slå to fluer med et smæk: Kalenderhygge og lidt større praktiske gaver :) Når nu pengene er lidt små hen over året!
Og du har ret... man skulle have lov hele året rundt. Men DET er lige netop Britta altså ret god til!! ;)

Frida: Jaaaah den tradition er ikke sådan at kimse ad. Jeg må tilstå at jeg stadig står og STORsmiler mens jeg finder pakke nr to :D ;)

Jette sagde ...

Nøj, du er da bare lykkens pamfilius at få sådanne fine sager. Dejligt at nogen tænker på en..

Helle K. sagde ...

Tillykke med din kalender - jeg har ikke haft en siden jeg var barn.

hanneb sagde ...

Eiij, hvor ser det skønt ud. Må tilstå at ordet pakkekalender ikke eksisterede da jeg var barn. En lågekalender kunne tænde lys i øjnene:-))

Send en kommentar