Julens endeligt

tirsdag den 30. december 2008

SÅ er den slut her, Julen! Al julepynten blev pillet ned og pakket i kasser igår. Og for første gang, var Nanna helt med på den. :) Ellers normalt, varer Julen lige til Hellig 3 konger.

Men af en eller anden grund, fik vi bare nok af nisser og jul, begge to :)

Tilgengæld, har vi nu et cleanet hjem, hvor væggende igen er flotte og bare. Der er de farver jeg elsker, i nips osv, istedet for rødt rødt rødt.
Nu mangler jeg bare nye stearinlys, i andet end julefarver :) Nogen pink, nogen blå, nogen irgrønne og nogen lilla, tror jeg :)

Senere idag, skal der dog serpentiner, UD over det hele!!! Imorgen kommer der nemlig en flok af Nanna's venner, og holder nytår her. Det skal nok blive rigtigt hyggeligt og sjovt.
I vores spisekammer, venter 10 poser chips og snacks. For en halv formue i pynt og lignende! Så mon ikke det bliver godt?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det håber jeg i hvert fald for jer. Rigtigt godt nytår til jer alle! :o)

Anonym sagde ...

Lyder rigtigt hyggeligt. Vi kommer kl syv haha.
For mit vedkommende bliver det stille og roligt. Min den mindste har influenza, saa vi gaar nok tidligt i seng.
Tusinde tak for i aar Tina, og paa genblog i 2009.
Ha' en god aften.

Send en kommentar