Kreative sysler

søndag den 25. november 2012


Kan i huske de cementlysestager jeg lavede? Jeg lavede også nogen høje nogen, som skal fungere som adventsstager. De fik idag noget bånd og noget pynt :)

Stjernerne er lavet af papirsler og passer egentlig meget godt til den grå cement, synes jeg :)


Jeg har samtidig malet de fyrfadsstager, jeg lavede ude hos lene :) Jeg tænkte at en god gange pangfarve indeni, ville gøre godt.

Så jeg har malet et par orange og et par grønne.  Og resten af dem jeg har med på marked, får lov at stå uden farve.


Men mest af alt fordi jeg har svært ved at gætte mig til, hvilke farver folket heromkring godt kunne tænke sig at have stående :)


Og egentlig har jeg lidt samme "problem" med de ophæng, jeg lavede ude hos Lene. Skulle det være råt, eller silkesbånd eller eller eller? Men herover dem jeg lavede hos Lene.

Og herunder, dem jeg har lavet efterfølgende :) jeg fik da blod på tanden, med det papirsler!


Så, det var da lidt af det, der bliver at finde på julemarked hos Rolles Mølle hhv. den 8 og 9 december, samt den 15 og 16. december :)


11 kommentarer:

Solskin Christophersen sagde ...

Du er bare så vildt dygtig! Du kan godt nok mange ting. Det ser rigtigt fedt ud.
Knus Elsebeth

Helle Malene sagde ...

Det nogle dine ting du har lavet.
Hvad tager du for fyrfadslysestager ?

Tina sagde ...

Årrrh tak Elsebeth :)

Helle Malene, Jeg prissætter lige inden julemarkedet :) Jeg kan ikke sælge mere før markedet eller booke noget til nogen, da jeg mister overblikket fuldstændig ;) Det håber jeg du forstår. Men kig ud til markedet, det er super hyggeligt.... og med lidt held er der også klappedyr til børnene (har jeg hørt rygter om at der arbejdes på) ;)

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Seje cementlysestager og synes det er fint med friske pang farver indeni.

Lene sagde ...

du ER bare en utrolig dygtig kreativ kvinde

Stine sagde ...

Hvor er de fine! Jeg har lavet adventsstager i mælkekartoner, men jeg er helt vild med dine runde stager. Hvad har du støbt dem i?

Tina sagde ...

Aslaug, taak :)

Lene, åårh tak smukke :) der er din skyld jeg nu kender til papirler ;)

Stine, jeg er også godt i gang med at støbe huse i mælkekartoner :) jeg er spændt på resultatet.... Jeg har støbt i paprør :)

Stine sagde ...

Er de coatet med noget eller slipper paprørerne af sig selv? Glæder mig til at se dine huse. Har tænkt på at lave huse men har endnu ikke gennemskuet hvordan jeg får lavet huller til døre og vinduer...

Tina sagde ...

Stine, pappet skal flåes af igen, så det er engangsbrug :) Jeg skal lige se om jeg kan nå og knipse husene nede på markedet. Mine blev uden døre og vinduer... men bare lige op og ned, rå huse, med sølv på taget :) Men jeg skal også lige hitte ud af hvordan jeg laver døre og vinduer :)

Stine sagde ...

Hvis du finder ud af det før mig så sig lige til :-) Så gør jeg det samme ;-)
Og rigtig hjerteligt tillykke med fødselsdagen. Sikke nogle flotte billeder du har taget. Jeg svømmede helt væk, SÅ smukt!

Tina sagde ...

Det skal jeg nok Stine :) Og tusind tak .... dagen har bare været sååååå flot!! :)

Send en kommentar