Lommelunere

lørdag den 17. november 2012


Jeg har været aktiv idag :) Som i kreativt aktiv... HJEMME!

Det er længe siden sidst :) Jeg har lavet en flok lommelunere. Små lækre stofposer, fyldt med hvedekerner. Og efter et minut i microovnen, er dejlige lune.... lige til at putte i jakkelommen, til de kolde gåture :)

Jeg fryser altid fingrene frygteligt på en gåtur. Måske især fordi jeg har hænderne oppe sååå mange gange, fordi jeg lige skal fotografere noget. Så er det rart at putte hænderne tilbage i en varm lomme.

De kunne også være gode i børnenes jakkelommer, når de skal gå i skole, her i vinterkulden :)



9 kommentarer:

garn og glas sagde ...

Fantastisk ide - jeg fryser også altid mine fingre.

Strikkefuglen sagde ...

Super god ide. Sjovt nok manglede Katrine noget at varme fingrene på da vi var ude at gå en dejlig lang tur idag, hun stoppede tørklædet derned og det hjalp så, disse her er jo fantastiske.
Sælger du dem og hvor?

Mie sagde ...

Nøj en god ide - lige til julemandens værksted :-) Tak for den - låner lige - håber det er OK :-) God søndag til dig

Lene sagde ...

hvor er de bare fine.

Tina sagde ...

Garn og glas: Det gør jeg også altid! :) Så håber det er slut nu ;)

Strikkefuglen: Vi kan da godt finde ud af noget... bare skriv til min mail momsen @ gmail.com :)

Mie: Jaa bare sæt igang ;)

Lene: taaak :)

Anita L Hansen sagde ...

Hvor er de fine. Jeg har en varmepude der virker på samme måde

Lisbeth sagde ...

Hold da op en god idé :-)

Pia´s Hverdag sagde ...

... men jeg har ingen microovn. Det eneste jeg svaner den til er NETOP at varme mine dejlige risposer (=samme funktion)

Willemoes sagde ...

Fantastisk! Jeg håbede lige på du havde en slags DIY (eller i det mindste røbede hvad du kom indeni disse poser) så jeg også kunne lave nogle! Og så har jeg forresten hørt at man også kan komme dem i fryseren og bruge dem som kolde omslag... Win/win ;)

Send en kommentar