Photoshoot

fredag den 9. november 2012


Jeg får ikke lavet det store for tiden, ud over flere cement lysestager, som tilgengæld også står og fylder en hel del nu :) Men idag, var jeg ude for at lave en masse fotos til webshoppen, ovre på Garn-Garagen. Det skulle være fotos af strikkede modeller, samt garn... alt sammen noget der gerne skulle pynte lidt.

Det hyggede vi os gevaldigt med, og fik snakket en masse undervejs :) Nu håber jeg at i kan lide billederne...  De vil nok være at finde på shoppen inden ret længe!

Men personligt hyggede jeg mig med det... var en  anderledes måde at tænke på, end når det er mennesker der skal fotograferes.




7 kommentarer:

Lene sagde ...

Det ser smukt og indbydende ud. Gennemført og smukt selvfølge når det er fra din hånd

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Det er super flotte billeder, du der har taget. Jeg synes balancen mellem strik og "tilbehør" giver nogle smukke og levende billeder, på trods af det netop blot er strik :)

Jane sagde ...

Fantastiske og smukke billeder. Du er godt nok en meget dygtig fotograf Tina :-)

Anonym sagde ...

Fantastiske billeder, ja! :)

Tænkte på: Har du pulltab-punge til salg udover den grønne på Amio? :)

//Jette (hvis Google-konto driller i dag)

Tina sagde ...

Lene, tusind tak :)

Karen, mange tak, så er målet nået :)

Jane, taaak :) jeg forsøger bare at formidle det som jeg tror man vil synes ser rart og hyggeligt ud :)

Jette, ihhh det driller bare nogen gange :) jegvhar ikke nogen med foer i... Men hvis du selv har mod på den del af det, har jeg vist nogen :)

Hygge-Strik sagde ...

Det er rigtige flotte billeder du har taget, modellerne og farverne på garnet fremstår tydeligt. Det er så vigtig med nogle ordentlige billeder, de er jo med til at sælge produktet :-)

Jette sagde ...

Hvilke farver har du? :)
(Tror, at Google virker nu; sådan da.. :))

Send en kommentar