Messe igen igen

søndag den 28. oktober 2012


Så er jeg atter engang hjemme fra messe :) Jeg holdt desværre ikke ud en heeel lang dag igen. Kroppen ku ikke mere... men hovedet er også fyldt med idéer, og tasken med nyt guf.

Pulsvarmere fra Dorthe og diverse sjove knapper, der skal laves til smykker :) Og noget sjovt wireagtigt noget, der skal bruges til armbånd.... m.m. :) Uh det bliver godt....

Og jeg fik også mødt nye og kendte ansigter idag, og det er jo altid rigtigt dejligt :)

Men nu er jeg trææææt - på den gode måde, og sofaen kalder på mig. Jeg håber i stadig er mange der nyder messen i fulde drag... I må jo lige hilse Jim Lyngvild fra mig ikke? ;)


4 kommentarer:

Sine Smed sagde ...

Sikke da nogle fine køb du fik gjort dig. Glæder mig til at se projekterne når de bliver færdige.

Tina sagde ...

Tak Smed :) Jeg skal nok poste de færdige resultater, når jeg får taget mig sammen til at lave det ;)

Lis sagde ...

Skønne knapper du fik købt. Jeg holdt mig fra knapper denne gang.
Wirer kan man bare ikke få for mange af. Uh når der hittes nye ideer, og pinde skiftes over til det nye...

Jeg er også træt efter to dage på messe, stadig her mandag har jeg det som om jeg har været på en marathon i nye indtryk.

Kh. Lis

Annette sagde ...

hejsa - så lige dit røde hår søndag på messen, men ville ikke sparke mig gennem masserne, så du forsvandt for mig... Skønne indkøb du har gjort dig,,,
vi ses nok en anden gang,,,

Send en kommentar