Kreative dage

lørdag den 27. oktober 2012

Den skønne Lyngvild! Bemærk hans fede jakke!

Jeg har været på messe i Fredericia, med Kreative Dage! :) Det er jeg hvert eneste år, så det er der såmænd ikke noget nyt i.

Min dag startede egentlig med en, mega voldsomt meget dybfrossen bil!! Det tog godt og vel 3 kvarter om at defroste både min og Nannas bil !! De var simpelthen hyldet ind i et tykt lag, nærmest uigennemtrængeligt panser af is.

Men da den endelig blev tøet op, kunne jeg køre afsted mod Fredericia. Men for at det ikke skal være løgn... så skulle isen ikke være eneste udfordring idag. Midt i motorvejsfletningen mod Fredericia, valgte min bil at smide antennen ad pommern til !! Så hvis i finder en tyk sort antenne, der ligger og flyder derude, er det bare min! ;) Og næææ nej, det er ikke nok endnu ;).... et par kilometer herefter, løber jeg også tør for sprinklervæske.... på en dag hvor vejene sejler i salt og en smule smeltevand.

Jeg vil ikke sige jeg kørte i blinde det sidste stykke vej... meeen det lagde da et fint hvidt filter på forruden... argh ;)

Men SÅ blev det godt igen... jeg trådte ind i hallerne, hvor Dorthe ventede på mig! Og så var dagen skudt igang :) Jeg har set meget, pillet ved endnu mere og købt en smule.
En stor del af dagen i selskab med den skønne Lene.... dejligt at følges med dig ! :)

Og mit lille personlige højdepunkt idag.... jeg "mødte" Jim Lyngvild!!!!!!! Ihhh min lykke er gjort ;) Jeg er intet mindre end forelsket i det skønne menneske, der altid får sin meninger ud... på en måde som er tilpas rap uden at træde på nogen :) Et dejligt menneske der udstråler livslyst og ytrer så mange sandheder om livet, verden og virkeligheden som den ER!

Hold op, hvor ville jeg give højre arm, for en eftermiddag i hans selskab! Om det så var det eneste jeg fik til både jul og fødselsdag, de næste år. (aj ønsker mig nu alligevel nogen småting ;) ). Han er dybt inspirerende.

Hvis du ikke har nået at høre hans foredrag, så kommer han igen imorgen.... så der har du chancen igen... og jeg  højst sandsynligt at finde foran scenen igen igen ;)

Og jeg har ikke slæbt vildt meget hjem i år. Pengene er små, så måtte være meget mådeholdende.... og jeg gjorde det ;) Jeg har et strikkekit med pulsvarmere med hjem fra Garn-Garagen - nogen fede keramik knapper, lidt guf fra Panduro Hobby, samt nogen flere wires til mine strikkepinde.... (noget me for mange hvilende strikkeprojekter) ... Og så fik jeg en gave fra Lene - den smukkeste Bjergkrystal! Min absolutte yndlings sten (?er det en sten?).

Så nu står den på sofa og fødderne oppe.... inden jeg smutter derop igen i morgen! Ses vi ?




7 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Det lyder næsten som om nogle højere magter forsøgte at forhindre dig i at komme på messe ;-)
Jeg elsker også Jim. Han er så meget queen, som man kan være og er ligeglad med Janteloven.

Helle sagde ...

hold da op en total fed jakke han viser :)

Strikkefuglen sagde ...

Jeg hørte ham også ;-) han er bare for skøn.kom hjem med lidt, fristelser var der jo nok af.
Har en tilståelse ;-) så dig godt derovre men genertheden overtog så jeg fik ikke hilst på dig, det gør jeg næste gang ;-))
God weekend
Majbritt

Tina sagde ...

Britta: Ja man skulle tro det!! men jeg trodsede alle elementer ;)Ja, han er sååå skøn! :)

Helle: Ja den er totalt nice ;) lavet ud af et dynebetræk fra Jysk og noget glitterdug ;) Sejt nok alligevel.

Majbritt: Aaaaiii det skulle du da have gjort!!! :) Jeg ville så gerne hilse på så mange læsere og medbloggere som muligt! :) Ja uha der er riiiiigeligt fristelser deroppe ;) Knus og god weekend!

Lene sagde ...

aj den jakke er altså ikke lige mig, men godt tænkt ;D. Tak for en dejlig dag kære Tina. Du er super cool at hænge ud med. Og tak for turen hjem.

Helle sagde ...

jeg har lånt dit billede i mit indlæg her http://belladotte.blogspot.dk/2012/10/jim-lyngvild-og-hans-jakker.html
håber det er ok :)

Tina sagde ...

Lene: jamen ved da heller ikke om jeg ville have mod til at gå med den ;) MEN jeg synes den er herre fed! Og i lige måde - og det var da så lidt med køreturen, så kunne vi jo snakke lidt længere ;)

Helle: Heeelt iorden :) Smukke jakker du har fundet frem!! :)

Send en kommentar