Og så troede jeg lige forkert....

onsdag den 17. marts 2010

Jeg troede bestemt at jeg skulle vise jer et billede af mit fad idag. Og min drage. Som jeg absolut mente måtte ligge klar på glaskurset idag!!! :)

Meeeen nix! da vi ankom stod en meget brødbetynget underviser og forklarede at der liiiiige var det sket det, at den ny bundplade i ovnen ikke havde fået separator nok..... så vores glas altså sad ubehjælpsomt fast i bunden af ovnen.!!!!!!!!

Det vil altså sige at intet kommer ud af ovnen i et helt stykke :( Så nul fad og nul drage!

Øvøvøvøv... NU savner jeg sgu snart at få noget med HJEM fra det kursus. I øvrigt mangler jeg også materialer....som maling især!!! Og ja, du har gættet rigtigt, jeg er en utålmodig kursist, der gerne vil det hele!!! ;)

Men super ærgerligt, det var det. Istedet fik jeg så klartgjort et hus, til at sætte lys ind i . Men malingen gik i ged, fordi vi mangler flydende maling og ikke kun pulverfarve.

Jeg er SÅ meget klar til at vinde i LOTTO og lave eget glasværksted nu ;)

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Øv også!

Vi vandt i Lotto i dag - men desværre kun 41 kr :-(

Ellen sagde ...

Øv, hvor ærgeligt. Man kan jo aldrig lave noget magen til.God dag.

Nanna sagde ...

Øv

Tina sagde ...

Britta: Jeg glemmer at spille ;)

Ellen: Nej man kan ikke!! Men sket er sket og vi må hitte på nyt :)

Nanna: ja godt sagt ;)

Send en kommentar