Lad der være lys

lørdag den 13. marts 2010

Jeps...det var der engang en mand der sagde!! :) Jeg har også sagt: Lad der være lys..... og der blev lys!!!

Jeg har en stor stor stooor svaghed for lys :) Så rundt om de nyindkøbte hvide tulipaner (mine yndlings), ligger der en lille batteridrevet lyskæde :) En ditto hænger om halsen på min gine. En tredje hænger på min cd reol.

Og sørmer om ikke en fjerde sørger for lys, i det lille hvide drivhus jeg "kom til" at købe idag :)

Selvom vinteren ikke har været een af de mørke slags, så hungrer jeg altså efter lyyys og soool :)

2 kommentarer:

Lin sagde ...

Hvor er det soed dit lille drivhus. Det var et godt "kom lige til"koeb. Lys, ja det har du ret i, men nu gaar det i den rigtige retning Tina. Mod sooool groenne boegeskove og anemoner.
God soendag.

Tina sagde ...

Hej Lin :) Jaaa "kom lige til" køb er nogen gange så dejlige :) Og at huset kun kostede 35 kr på lagersalg var bare fint :)
Jaaa snart skal vi ud og se anemoner. Dem glæder jeg mig til ;)
God mandag til dig ;)!!

Send en kommentar