Jeg fandt lige...

mandag den 17. november 2008

Jeg fandt da lige de fotos, som var forsvundet fra min "til salg" liste :) Så nu kan man igen se, hvad det er, der står beskrevet derinde.

Samtidig har jeg lagt en online ønskeseddel op. Til brug for alle dem, der nu skulle have lyst at lure. For jeg har altid problemer med at huske, hvad det nu lige er jeg ikke kan leve uden, når vi når her til jul og min fødselsdag, i næste måned ;)

Så fik jeg også ordnet det... Og begge dele ses ovre til højre under billedet af "mig".

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ikke fordi jeg skal blande mig... Men har du ikke glemt garnspiralen? ;o) Eller er garnfidusen mere ønsket? ;o)

Tina sagde ...

Hej Heidi :) bland dig endelig! Nej jeg har fundet ud af at fidusen er møøøj mere smart! ;)

Anonym sagde ...

Ok, men kræver den ikke at man selv kan vinde garnet op til nøgler der kan sættes på den? Jeg har ikke forstand på det, derfor spørger jeg lidt dumt. ;o)

IF Stjernen sagde ...

Hmmm, så er spørgsmålet om din opførsel i det forgangne år gør at du fortjener en gave... Jeg har mine tvivl ;-D

Tina sagde ...

Heidi: Jo det har du helt ret i :) Men det gør jeg også med det meste af mit garn.

Britta: puuueha, jeg er ved at gøre status og håber sådan at jeg ikke har været alt for slem!! :)

Helle Koed sagde ...

Hvor ser din slagsside indbydende ud. Får lyst til at købe julegaver allerede nu!
Overvejer liiiige.... ;)

Tina sagde ...

Helle, du er mere end velkommen :)

IF Stjernen sagde ...

Ja, det er jo efterhånden et par måneder siden jeg købte din fødselsdagsgave, så jeg har da håbet i behold ;-)

Send en kommentar