Aften og benene oppe

lørdag den 29. november 2008

Mørket har sænket sig her i vort lille hjem..... og vi er godt trætte, efter en hel dag med juleindkøb.

Men nu er alle julegaver også i hus. Det er godt nok dejligt at være færdig allerede. December kan nu stornydes, uden at stresse over gaver. Jeg glæder mig....

Min bror, Nanna og jeg tog ud og shoppe sammen. Indimellem skiltes vores veje og vi købte til hinanden. Vi mødtes igen, spiste god frokost på en lille Italiensk restaurant.... for at fortsætte vores shopping runde. Alle gaver var købt og fyldt i bilen... og så besluttede vi lige at blive og se filmen Madagascar 2!!! ;) Den ER godt nok grineren.... det må jeg gi !!

Nu er gaverne så afleveret hvor vi skal holde jul. Og jeg kan nu sætte mig ned og lave nogen armbånd. Jeg købte nemlig lidt flere perler at gøre med!! Fire farver cateye perler, 8 mm store. Der blev også suppleret lidt med nogen glitrende flotte sølvkugler og glatte sølvkugler til afslutning på snorene :)

Nu mangler jeg så bare noget snøre at gøre med :) Glæder mig til at lave flere armbånd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar