Migræne igen igen

torsdag den 22. november 2007

3 Migræneture på to døgn... øv :(

Vi var på fyn i formiddags, for at vise mandens far, hans nye ældrebolig. Han har endelig fået tildelt een, her i vores by, så vi kan få ham tæt på!

Så inden længe er der kun 200 m imellem os, istedet for 120 km!

Han blev rigtig glad over at se alle de billeder vi havde taget af hans nye bolig :) Han havde proklameret at han ikke behøvede at se den for at sige at han ville have den.

Men det var vist rart nok at se den alligevel.

Hvor bliver det dog godt for ham, med en bolig der er indrettet til rollator. I et område hvor der er mange mennesker, og hvor hjælpen er nær.

Nå men lige da jeg trådte ind af døren igen til middag, begynde det forbaskede farveflimmer IGEN! Jeg skyndte mig at spise mens jeg kunne se....

Men strax efter kom hovedpinenen bare braaagenede som et godstog!! Ondt ondt ondt... helt ude fra skulderen og op over kæben, øret og hele den ene side af hovedet og højre øje :(

FØJ for den.... Det åd lige hele eftermiddagen.

Jeg har aldrig haft så mange ture på så kort tid før. Faktisk har det hvilet i nogen år, så jeg troede faktisk jeg var sluppet helt af med det skidt :(


Så i må undskylde jeg ikke har fået svaret på alle jeres gode kommentarer.... det må jeg lige tage lidt af gangen ;)

9 kommentarer:

Louise sagde ...

Kære Tina
Tror du ikke du må se at komme til lægen???

Kh.
Louise

Anonym sagde ...

nu siger jeg det nok lige ud....du har for meget at tænke på----tænk på dig selv og kom nu til lægen...sagt i den bedste mening...du skal ikke have det sådan. vel?

Tina sagde ...

Louise; jo!

Anne, Jeg ved det. Men lige skal mandens far ha noget hjælp! Og også fremover grundet hans blodpropper i hjernen. Snart er det jul. Nanna skal konfirmeres til foråret og vi mistede hele opsparingen og slås for at skrabe pengene sammen igen!

Såjo, jeg tænker for meget... jeg ved det.

Jeg har bedt manden ringe hjem og vække mig imrogen så jeg kan ringe til lægen :)

Anonym sagde ...

Du skal til lægen, det er der slet ingen tvivl om, godt at du har planlagt det til imorgen. Jeg håber, at du har det lidt bedre nu.

Kludemutter sagde ...

Kan du så komme afsted !!!
Knus Yt.

kageklovn. sagde ...

har du hørt om Horton hovedpine, det lyder lidt som det du har, min samlever lider og jeg mener lider under det, han får ilt under hans anfald som kommer i perioder som dine,

Håber du kom til lægen, det lyder bestemt ikke rart

Tina sagde ...

HelleK: Hmm jeg kom ikke afsted. Men har nu heller ikke haft flere ture siden... heldigvis.

Yt: jaja skal nok :)

Ulla: ja jeg har læst om det engang. Men er ikke sikker på det er det... får de også aura flimmer?

kageklovn. sagde ...

Vi talte om det, han siger nej, det ene øje render og er ved at poppe ud, eller sådan føles det, han siger som en kniv der bliver stukket ind og drejet rundt. Det er slemt at overvære, så det må være helt ulideligt at være den der har det.
Håber du finder ud af hvad det er, det er grimt at gå med.

Unknown sagde ...

læste om din auramigræne, har det samme, hvis du vil vide mere om det så kontakt mig på mail kurtmort@gmail.com

Send en kommentar