Slipsenederdelen

torsdag den 18. oktober 2007

Så er hun næsten klar, hende Nansen :)

12 slips ligger klar til at blive syet sammen. Men vi kunne godt bruge flere!!

Og vi er også stadig lidt uenige om fremgangsmåden!! ;)

Så vi råwer lige igen om at vi søger at overtage gamle slips, der alligevel bare hænger bagerst i skabet og ikke rigtigt vil blive brugt igen.

Moderen har nemlig et par ideer mere i ærmet, der inkluderer slips!!! ;)

Har du nogen slips du vil af med? Så fly fluks en email til : momsen(@)stofanet.dk , uden paranteserne.... og du vil få vores adresse.

5 kommentarer:

Jette sagde ...

Måske I kan få ideer her http://www.kajoli.dk/default.asp?id=nederdel. Go' fornøjelse

Tina sagde ...

Hej Jette: Tak for linket :) Det havde jeg.

Der hvor vi er uenige er udformningen! Nanna og jeg ser et forskelligt resultat for os!! ;)

Charlotte kaae sagde ...

Hej Tina
Jeg har et par enkelte i blå farver, men søger selv nogen i rød/brune farver. Et lille tip er at lave et bærestykke evt af en gammel skjorte. (jeg laver tasker, bluser kjoler osv af skjorteærmer)jeg har nok en blå skjorte liggende et sted. Hvis du kan bruge det, hvor skal det så sendes hen?

Tina sagde ...

Hej Charlotte :)
Jaaahhh gerne!! Men kan jeg lokke dig til at smide mig en email på momsen(@)stofanet.dk (uden ()

Jeg er ikke så vild med at skrive adresser herinde ;)

Det med at bruge bærestykke af en gammel skjorte er jeg ret nysgerrig efter... altså i toppen af en nederdel???

Jane sagde ...

Hej Tina

Du kan se "min" slipsenederdel syet til en kollega... på min blog...

hvis du klikker på "syning"...

min nederdel er kun ensfarvet, da det var firmaslips vi brugte...

Send en kommentar