Så var vi klar til valkning

søndag den 14. oktober 2007

SÅ, fik jeg taget mig sammen, til at valke tasken. Jeg havde ellers tænkt at vente, til jeg havde blomsterne færdige også. Men blev enig, med migselv, om at det nok ikke var så smart, at blande en grå taske, med lilla og pink blomster, i vaskemaskinen ;)

Så nu er tasken færdig og mangler at tørre, få foer i og håndtag på!!

Jeg har ikke taget mål før og efter denne gang, men kun taget før og efter billede, set i forhold til den sidste taske, af samme slags.



Farverne på billederne, er en smule misvisende, da de er taget nu her til aften, i tungstenslys. Det er bare ikke optimalt.

Men når tasken er HELT færdig, med blomster, hanke og det hele, lover jeg et udendørs foto med farver der er rigtige ;)

6 kommentarer:

Jette sagde ...

Du kan da bare det der med tasker, hvor er de flotte..

strikkeforsker sagde ...

Noni tasker er bare flotte.

Helle K. sagde ...

Jeg er altså held vild med dine tasker, de er flotte og elegante.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Du er bare så sej til det med tasker! Den bliver helt sikkert også et hit!

Kh Karen S

Dorte sagde ...

Den taske har altså en super-sød facon - forstår godt at du gentager successen !

Jeg tror det kunne være flot med blomster i farve 1 - 2 - 3 set fra venstre.

Kh Dorte

Tina sagde ...

Jette H: Tusind tak :)

Forsker: jaah jeg er helt skudt i de fleste af hendes designs!!! :)

Helle: taark :)

Karen S: mange tak :)

Dorte: tusind tak :) som du kan se endte jeg ud med kun 1 farve ;) Det er ikke altid det ender ud som man først ville det.

Send en kommentar