Håndarbejdsmesse

søndag den 28. oktober 2007

Jeg var afsted til Håndarbejdsmesse i Fredericia idag. Min mor og jeg tog derop, lige til de åbnede. Men allerede efter ½ time, var der maaange mennesker :)
Men der var så skisme også super mange lækre ting, der møj gerne ville springe ned i tasken til een ;) Men jeg var mere end alm. behersket idag!!

Jeg har KUN købt Noni strikkeopskrifter på DANSK... endelig ;) Ingerlise Lebech, jeg glæder mig til de næste!!

Den ene opskrift fik jeg af min mor, fordi hun nu synes jeg fik så meget ud af dem ;)

Ellers faldt jeg over et par sjove små taskehåndtag. Dem skal jeg se om jeg ikke kan få noget ud af.

Der var også masser af namze-garn deroppe, meeen jeg købte jeg jo igår ;)

DOG fik jeg gramset på Noro Kureyon... som jeg har villet SÅ længe..... meeen det er lidt krads. Nu vil jeg bare gerne have gramset på Noro silk garden osse... men det så jeg ikke nogen steder!

God dag, var det :)

11 kommentarer:

Tineke sagde ...

Dejlige indkøb, Tina. Det med Noro Silk garden skal vi altså snart råde bod på, med en kop kaffe / te.

Kh. Tineke

lifeondyssen sagde ...

Sikke en masse lækker ting du har fået købt dig de sidste par dage.
Bare de også fandt på og lave en messe på Sjælland .. jeg er altså lidt misunderlig på alle de godter ;-)
God fornøjelse med det hele.

Kludemutter sagde ...

nå nå, Noni tasker, ja de er skønne ;D Og på dansk, dejligt. Er også spændt på at prøve mine.

Tina sagde ...

Tineke: Tak :) Ja det skal vi have gjort noget ved.... The og grams :):D

Life: Ja det er godt jeg ikke havde hævet flere penge ;) Du skulle da have været hoppet med i en af de biler der var herovre!!

Tina sagde ...

Yt: Jaah jeg kan ikke få nok af Noni's opskrifter tror jeg :) jeg har bedt hende holde mig up to date, efterhånden som de kommer på DK ;) Forglem mig ej'en var mest for at støtte kræftens bekæmpelse...f or jeg tror næsten man kunne gætte sig til blomsten, når man kan Noni Camellia'en :) Men søde, det er de altså.

lifeondyssen sagde ...

Eeejj hvem .. jeg må finde deres blogge til en anden god gang :-)

Tina sagde ...

Dea og Birgitte blandt andet :)

Hygge-Strik sagde ...

Du har fortjent Noni opskriftssamling, jeg kan godt forstå at din mor vil forkæle dig, for du laver virkelig så mange smukke tasker.
Kh. Bebiane

Tina sagde ...

Bebiane: tak :) Min mor sagde at hun jo kunne se de blev udnyttet. Og da jeg altid er hjemme, skulle min tid jo bruges ;) (siger hun som jeg er ved at lave en Noni til ;) )

Anonym sagde ...

Din mors NONI taske blir fin. Har du sjekket på nettet ang håndtak? Tror også Quiltebutikkene har slike håndtak.
Wow, de oppskriftene på NONI taskene som du har kjøpt, så bare supre ut!!!!! Finnes det noen adrs inni der?
Gleder meg til å se dine NONI tasker, for du skal sannsynligvis strikke mange flere......;)

Tina sagde ...

Hej Sylvia: Tak for rosen :)Jeg har masser af links til håndtag i England og USA. Men de er lidt dyre for mig at få hjem.

Opskrifterne på Noni får du blandt andet hos Ingerlise Lebech, som er hende der oversætter her i Danmark. Hende træffer du på ilpl(@)mail.dk... uden ()
Eller hos disse butikker i DK:
Tante Grøn i Odense, eller 123knit.com eller Uldma garn & design i Randers.

Send en kommentar