Solskinsvejr og lange arme

lørdag den 11. august 2012


Deeejligt vejr, der har været idag! Det har været savnet og jeg har nydt det. Ikke nydt det, som i siddet på terrassen, men stadig nydt det.

Sommerfuglene er også kommet frem fra deres skjul idag. Så, som pauser, i det der gav lange arme, knipsede jeg sommerfugle. :)


Jeg ville ønske der var flere forskellige smukke sommerfugle :) Men her hos os, er der kun ovenstående og en hvid een af slagsen. Navnene er jeg ikke spor inde i, men smukke, det er de.

Det der gav mig lange arme idag, var slibearbejde. Ikke at jeg er den der har taget det store arbejde, for det er jeg ikke. Det har min far uden tvivl :)

Da jeg købte min bil, var den fyldt med buler og skrammer og knækket maling, langs hele den venstre side. Noget der skæmmede bilen meget og som på sigt, selvfølgelig ville være skyld i mere dybdegående rustarbejde.

Så beslutningen blev, at spartle og male bilen. Så far har lagt et kæmpe arbejde i at spartle og opbygge linjer, der ikke længere var der. Og i morgen skal bilen så males. Hold KÆFT et arbejde, siger jeg bare. Og jeg er mega taknemelig for at far kan og gider sådan et arbejde :)

Vi er ikke proffer, men når man ser før og efterbilleder, SÅ jeg er mere end glad!! Jeg skal nok vise fotos når den er færdig :)


Da jeg tog hjem, stod solen og bagede i horisonten og sendte rødorangefarver op mod skyerne. Sikke et smukt syn. Og da jeg havde kameraet med, måtte jeg jo liiiiige stoppe op og knipse et par fotos. Denne gang MED fuldt batteri ;)




3 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

Og jeg takker for, at dit batteri var opladet, for sikke nogle dejlige silhuet-billeder du har fanget med dit kamera.

Tina sagde ...

Tak Dorthe :) Åh jeg kunne slet ikke stå for udsigten. Og jeg glemmer ikke at oplade batteriet sådan lige foreløbig ;)

Helle Rasmussen sagde ...

Syns din "dildkrone" ligner et baobabtræ. Sikke nogle billeder. Du er for sej

Send en kommentar