Hjemmedag

fredag den 3. august 2012


Se, en lille snegl, der legede bjergbestigning midt på min terrassedør idag :) Tak for slimsporet kammerat.

Snegl har jeg ikke selv været idag. Jeg har nemlig fået ordnet alle bedene idag. Ukrudt er væk og kultivatoren igennem det hele bagefter. Bagefter ryddede jeg grundigt op på terrassen og fejede og satte på plads. Ihhhh hvor det pyntede :)


Seee bare :) ryddeligt og pænt. Alle chilierne i een side/hjørne. Og bag mig på billedet, er mine 5 tomater og 1 agurk placeret. Så er der styr på tropperne.


Efter den store haverunde, fik jeg lyst til at fotografere. Så jeg gik en tur ved åen. Idag var så bare ikke rigtigt dagen hvor det fængede for alvor. Nogen dage ser man bare millioner af motiver og alt lykkes bare.

Idag var bare en modsat dag. Der var ikke så mange motiver der passede mig og intet ville rigtigt som jeg ville!

Men så er det bare at tøfle hjem igen og vente på bedre dage ;)


Men humlenumserne har travlt og de hvide blomster, som jeg ikke husker hvad hedder, står tæt :) Så DE to ting ku jeg da idfange idag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar