På tur til vandet....

søndag den 1. august 2010

Midt mellem klitter og vand
Vi fik idag besøg af min ven Carl, der synes vi lige kunne trænge til et køretur ud i det blå :) Og det kunne vi da bestemt godt !!

Turen gik til Rømø og jeg var ganske sikker på at det ville blive en kold og våd fornøjelse. Så overraskelsen var stor over at der faktisk var ret lunt i både vejr og vand !! :) Dog dryppede det visse steder på øen... men heldigvis ikke der hvor vi gik tur.

Carl og Jonas først i


Flot himmel
Himlen var super flot derude.... med de mørke truende skyer mod havet, sandet og de flotte tårne :) Jeg kunne nemt skyde mange 100 fotos sådan et sted.

Men jeg nærede mig, plus snakken gik så godt. Carl er god at snakke med og snakken gik livligt langs stranden. Nanna og Jonas var også med, og fik sig vist også en snak og lidt vand, hvor det ikke var beregnet ;)

Livredderne
Dog ikke så slemt våde, at vi fik brug for disse lækre fyre.... Heldigvis, og ærgerligt nok ;)

Mange strandgæster
Egentlig synes jeg der var mange strandgæster. Jeg havde forestillet mig at vejret var for træls, men der var mange. Lige fra dem med små børn der byggede sandslotte, til dem der fløj med drager og til dem der kørte i sådan nogen strandkøretøjer.

Selv "nøjes" vi med en lang gåtur i vandkanten.

Nanna og Jonas
Kan dagen egentlig bruges mere perfekt? Det synes jeg ikke :) Jeg har nydt det stort. Og jeg blev atter engang mindet om, hvor gerne jeg vil bo tæt ved vandet. Og HELST ved vestkyst.

Ribe by
Dagen sluttede med et lille smut til Ribe by, hvor vi fandt en hyggeligt lille Italiensk restaurant. Jeg fik den lækreste pastaret, med en ordentlig omgang chili, som jeg nogensinde har smagt :) Mums!!

Konklusion: Goood dag!

Nanna og Jonas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar