Solskin og varme

tirsdag den 3. august 2010

Andemad
Her har været et fantastisk dejligt vejr idag. Solen har skinnet fra en himmel der var spækket med store, flotte, hvide vattotter af skyer. Solen bagte når den tittede frem og temperaturen har været lækker.

Alligevel startede vi dagen med at smutte i Centret for at finde lidt gaver til Nannas værtsfamilie. Vi havde noget, der især var møntet på moderen, men manglede lidt som var mere til alle. Så vi måtte ind og se hvad vi kunne finde, som føltes rigtigt. Vi fandt noget, men det kan i jo høre mere om når det er afleveret.

Guldsmed
Efter endt shoppetur, kunne jeg bare godt bruge lidt ro i mit hovede, så jeg greb kameraet og gik en tur om i skoven. En smut i skov og ved å, kan klare hjernen en del. Og jeg fik da både knipset sommefugle og guldsmede idag og andemad med sol på !

Jeg går stadig rundt og tænker at jeg har glemt noget, men det er nok ret normalt ;) Men jeg har haft friske øjne på bunkerne idag og det ser vist ganske okay ud.
Det sidste tøj er i vaskemaskinen og er snart klar til at blive puttet i kufferterne. Dollars er blevet vekslet. Gaver pakket ind. Tror sørmer snart vi er klar :)

Tjooo, det er vist mig
Og helt bister og sammenbidt ser jeg ikke ud endnu. Men solen kan nu også gøre underværker .... aaah!


2 kommentarer:

mette b sagde ...

Hvor bliver det spændende at få hende overthere...

Tina sagde ...

Ja meget :) Jeg har lige fået at vide at enten henter faderen hende i lufthavnen og kører hende til deres hus. Eller kører hende til en koncert moderen og resten af familien er til, i arbejdsøjemed.
Hjem til huset, får hun søvn og fred.
Ud til koncerten, får hun strax hilst på familien og nogen af dem hun skal gå i skole med.
hmm tjaa :) Alt sammen spændende.

Send en kommentar