Så er der glas igen

tirsdag den 24. august 2010


SÅ er glaskursus startet igen, efter en for lang ferie, hvis du spørger mig ;) Og jeg var der HELT alene!!! Så er der da mulighed for at brede sig og virkelig lære noget!!

Idag var der kommet en flok nye farver. Så jeg lavede lige en masse farveprøver, som nu ligger i ovnen. Det er nu lidt lettere at gå hen og se på farveprøverne end at gætte sig til hvordan farverne bliver efter brænding.


Samtidig nåede jeg lige at skære og farve et par høns. Så fætteren her, kan få en mage, der skal stå i samme fod og kigge den modsatte vej.

Jeg havde egentlig lavet nogen før ferien, men noooogen havde rykket på hønsene og vendt hanekammene på højkant ;) Dutter ikke altså!!

Men, hvis der ikke bliver rørt mere ved det, skulle der ligget to høns klar næste gang.


Uh jeg elsker sådan en gang nye farver :) Og når de er brændt, farveprøverne, kan jeg se hvad farve den guldsmed jeg fik skåret idag, skal være ;) Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg nok laver TO guldsmede mere.

Og går og grubler lidt over en sommerfugl også! Men nu må vi se :)


3 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Dejligt at høre, at der er gang i dig igen. Ja, vejret indbyder ikke til lange gåture med kameraet. Det tisser ned i rå mængder.

Alice M sagde ...

Tina, hvor er det du går til sådan noget glas?
Jeg syntes det ser fantastisk ud :)

Prøvede engang til en polterabend at lege med sådan noget pulver. Det var godt nok skægt - faktisk :)

Tina sagde ...

Gang og gang... når der er kusus møder jeg op ;) Herhjemme går det mere roligt.
Nej det er rigtigt noget træls vejr!

Jeg går i Kolding. Skriv til mig på min mail (ovre til højre i menuen) :)
Det er sjovt at lege med ja :) Man bliver let bidt af det!

Send en kommentar