LYKKE

mandag den 9. august 2010

Jeg har endelig, skrevet med Nanna på Facebook chat!! De har ikke fået det trådløse internet til at virke med hendes pc, men det kommer.

Men hvor er jeg dog bare lettet og glad :) Hun skriver at hun var cool hele vejen på rejsen derover og hendes største bekymring var sådan set at holde styr på bagagen! Det viste sig at være en kommunikationsfejl fra Delta... så hun var IKKE kommet for sent til noget fly... tværtimod var flyet forsinket! Så efter lidt kommunikeren mellem Tony (Værtsfar) og område repræsentanten for hendes udvekslings organistation og Delta Airlines, løste alt sig.

Nanna kan også fortælle at familien er så super søde :) Een joker hele tiden, en anden forvisser hende om at de nok skal passe godt på hende og en tredje at hun skal bare slappe "and have a drink" ;) ( Rettelse: UPZZ det var mig han mente skulle relax and have a drink!! Haha )
De har en meget afslappet holdning til det meste og er bare super søde og kærlige.

Hendes værelse var fint indrettet og familien havde printet fotos af os alle ud, både familie, venner og kæresten og rammet os alle ind og stillet på hendes værelse :) Og datteren, der er lige så gammel som Nanna, havde skrevet en sød velkomsthilen på tavlen på Nannas værelse.

Jamen helt ærligt, kan det så være ret meget bedre???

Imorgen skal Nanna ud og vælge fag på skolen og bagefter skal de ud og købe skoletøj. Og ellers skal hun bare føle sig hjemme, siger de. Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er hun dumpet ned i verdens bedste værtsfamilie :)




3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Sikke dejlig læsning ;)
Så kan du slappe af igen, hønemor ;O

Knus Yt.

Tina sagde ...

Jaog skrive om andet end lige det ;) :D Og begynde at hitte på noet håndarbejde!!!

Deborah sagde ...

Oh, det lyder bare godt. Det bliver forhåbentlig en oplevelse for livet. Det var sådan en tur, jeg ville tage, hvis jeg kunne skrue tiden tilbage :)

Send en kommentar