Lidt flere punge

mandag den 23. august 2010


Så er lidt flere punge blevet færdige :) Og igen er det foer der hænger i bremsen. Det bliver aldrig mit foretrukne arbejde med disse punge!

To mere er umiddelbart klar også. En hvid og en grå i den store størrelse.

Jeg har også besluttet at min taske går til højestbydende. Herhjemme har jeg nemlig masser af tasker og bruger dem faktisk sjældent. Så jeg ved den ikke vil blive brugt en masse og det er næsten en skam.

-----------------------

Jeg render stadig rundt i min rastløse boble, hvor jeg ikke får lavet ret meget. Tror det er på tide at redeffinere MIG! Ikke så lille en opgave... men måske nødvendigt.

Årh det skal lige siges at jeg da har været nogenlunde flittig idag. Foer til fem punge syet og sat i pungene. Og jeg har også gjort rent i det meste af hytten idag. Men nu er krudtet også gået af ballonen og kroppen protesterer. Men så må jeg jo smække fødderne lidt op i morgen og bare sidde og hækle flere punge.

Jeg har nemlig hørt at vejret ikke skulle være så behageligt imorgen. Jeg var ellers ved at indstille mig på en lille fototur... men den må så vente. Er der nogen der kunne tænke sig at tage med på en fototur en dag??
Det kunne være hyggeligt at være flere afsted :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det kunne være SÅ fedt at komme på fototur med dig.Desværre nok lidt umuligt at arrangere da jeg ikke har bil og bor i Nordjylland. Men god tur. Mon ikke der bliver nogle flotte skyer at fange??

Tina sagde ...

Hej Estermarie, Jamen kunne jo være jeg kunne komme til Nordjylland :) Der er mange områder der, som jeg tit har tænkt på jeg vil se, men ikke fået gjort ngoet ved :) Det er dog især nord for limfjorden.
Jojo skyer... men kun i een stor grå ensartet masse ;)

Alice M sagde ...

Kan man få lov at købe en af de lilla?

Sådan en vil jeg voldsomt gerne eje - når nu det ikke kan blive en clutch i denne omgang :)

Sender dig lii en mail tror jeg :D

Send en kommentar