På besøg i Vissenbjerg

søndag den 15. marts 2009

Jeg har været på håndarbejdsmesse i Vissenbjerg idag! Jeg mødtes på en P Plads, med Jette, og vi fulgtes ad på messe og det har bare været SÅ hyggeligt :) tak for en god dag Jette! Og jeg kan jo lige så godt starte med at vise rovet frem, ikke? ;)

To nøgler Noro sokkegarn. Noget jeg har haft lyst til at forsøge mig med i laaang tid. Og så har jeg altså en svaghed for flotte knapper :) så der røg lige 3 keramik knapper med hjem, samt to i kokosnød med emaljemaling :) Nams!!

Og så var der lige det der jeg GERNE ville have haft købt ;) Er du vimmer hvor er jeg forelsket i hendes værker.... hende Christel Seyfarth! Og hvor har jeg dog ikke lige råd ;) Men når jeg fylder 40, så er det vel på sin plads med sådan en gave?

Der var nu også en masse andre ting jeg savlede over. Både store og små ting. Lette og svære ting :) Så kreativitets centret i hjernen, har fået et kick idag!

Se lige her, er den ikke sjov den jakke? :) Den var hos Dorte Lyager, og hun har altså nogen lækre modeller. Og så skulle de være lige til at gå til.... og med kun få hæftning af ender. Det ringer jo godt i ørerne ikke?

Og SE så lige her!!!! Filtede lamper :) Noget jeg bare bliver NØDT til at prøve. Men hvordan man filter sådan en i eet stykke, fatter jeg ikke helt. Men det kan man vel teste sig frem til?

I hvert fald var de hamrende flotte og jeg mangler altså nogen flotte kreative lamper.

Og så var der de små søde bamser!!! Desværre glemte jeg at tage en folder eller visitkort. Så jeg kan ikke huske hvem der lavede dem. Men en helt bås fyldt med små søde bamser.....det var da slet ikke til at stå for :)

Jeg har hilst på MANGE idag. Både bloggere, webstrikkere og garn/strikkedesignere. Og jeg vil helst ikke nævne en masse navne og så glemme nogen. Men i skal ALLE vide at jeg eeeelsker at hilse på jer :)

Her over er det Karen Noe, der så friskt har brugt et fed garn til tørklæde :) Lige det rette vrid, og det hænger så flot om halsen. Fin idé!!

Hahaha, og så måtte jeg jo lige prøve en af Geilsk skumfiduser!!! Sådan een skal jeg da ha' hva' ??? :);) Jeg fik også at vide: "Hvis ikke du sku ku, hvem sku så ku ku?" ......... jeg tager det som et kompliment ;)

Dejlig dag....det har det været! Og jeg er nu godt træt i benene og i kroppen. Også fordi jeg sidste nat, ikke fik sovet ret meget mere end 3 - 3½ time. Så i nat må jeg tage revance!

17 kommentarer:

Helle Koed sagde ...

Åh var det ikke for den lange køretur, så var jeg også mødt op! :) Det ser ud til at have været super godt... OG YES... Kom lige i gang med den lampe - den er super cool! :D
Hmmm... Mon ikke der er en form indenunder, hvor der er filtet omkring...?

God fornøjelse! ;)

Tina sagde ...

Jaah gad nu godt du kunne have været der :)
Nej hun siger den er filtet først og så er den bagefter tørret over en ballon! Og så er det jeg lige er helt tabt

Anonym sagde ...

Hej Tina,

Det kan da godt være, hun siger, det er i den rækkefølge, men derfor kan man jo godt gøre det oplagte, at vådfilte den over en ballon, og så se, hvad det bringer. :o)

Anonym sagde ...

Misundelig- misundelig- misundelig-misundelig- ( fortsæt selv) :)

Tina sagde ...

Bettina: Ja men tror da ikke ballonen kan holde til at man aser og maser med ulden??? :)
Men det skal nu prøves. Jeg skal bare lige ha noget uld først.

Estermarie: Aaaai ja du skull ehave været der :) men kan godt se der var langt for dig ;)

Merete sagde ...

Hej Tina
Sikke en skøn dag du har haft i Vissenbjerg. Jeg ville gerne have været derover, men jeg er fornærig. Tænk hvor meget garn jeg kan købe for benzin og bropenge.
Merete

Anonym sagde ...

Hej Tina...det var så dejligt at få hilst på dig :-) skønne ting var der at se på i Vissenbjerg!! Jeg var/er også vild med den filtede lampe :-)

Annette sagde ...

Bamserne var fra Billund, jeg sender dig lige en mail herom imorgen...

Tina sagde ...

Merete: HElt sikkert en rigtig god dag :) Ja JEG ville nok heller ikke lige køre SÅ langt ;)

Anne: aaai ja godt at se dig :) Når man læser med hos nogen er der underligt ikke at have et ansigt på. Dejligt at have det nu :)
Kender du fremgangsmåden?

Annette: Ohh ja må du meget gerne :) De var bare så umanerligt søde.

IF Stjernen sagde ...

Øv den lampe så jeg slet ikke - den er da for fed! Hvis du laver nogen så stiller jeg mig straks i kø for at købe :-) Jeg har nemlig absolut ingen talenter indenfor filtning!

Jeg gik lige forbi Christel Seyfarth - hendes ting er så flotte og jeg har bare ikke råd :-( Og jeg jeg er jo fyldt 40 for længst ;-)

Dorte Lyager har fået lavet nogle flotte modeller og jeg forelskede mig både i den jakke og i vesten. Når vægten siger - 50 så skal der strikkes til mig selv :-)

Anonym sagde ...

Dejlige stemningsbilleder. Lampen er filtet over en ballon og jeg mener der er blandet noget tapetklister i sæbevandet eller også er de der kun tapetklister. Var til noget filtemesse for 2 år siden, hvor der stod en og filtede lampeskærme. Jeg har hendes navn et sted og hun har en hjemmeside - skal lige prøve om jeg kan komme i tanke om navnet....

Anonym sagde ...

Skønne billeder fra en utvivlsomt fantastisk tur. Lækkert indkøb - utroligt smukke varianter Noro garn du har købt. Skumfidus? Selvfølgelig skal du have en...det skal jeg også :-D
KH Britt

Frida sagde ...

Mmmmm....Noro...Mmmmmmmm

Jette sagde ...

Også tak for i går, det var mega hyggeligt, og smukke billeder, helt stolt af at have taget det med skumfidusen...:o)) Og er ikke faldet i søvn endnu, men det varer nok ikke længe..:o))

Tine sagde ...

Meget fine billeder du har taget. De fanger stemningen rigtig godt.
Og hvor var det hyggeligt at hilse på dig. Du har ret, det er dejligt at få et "levende" ansigt på bloggen :-)

Bamserner er fra www.orange-plys.dk
De er helt vildt søde.

Mette Østman sagde ...

Hejsa.
Det er ganske vist længe siden, men det er mig, der laver lamperne.
Jeg laver dem og sælger dem, hvis I skulle være interesserede.
Venlig hilsen
Mette Østman

Tina sagde ...

Hej Mette: Tak for din hilsen og link til din side :) Du laver nogen rigtigt smukke ting!!

Send en kommentar