Mosaik 3 og udmattethed

mandag den 23. marts 2009

Hækleriet går langsomt fremad. Tørklædet er nok 2/3 færdigt nu. Visse steder er farverne 100% mig, sammen. Andre steder får jeg næsten myrekryb ;)

Men jeg har besluttet at ALLE farver skal have lov at være der, i den rækkefølge de selv vælger!

Jeg får ikke hæklet i den hastighed jeg drømmer om. Men det er fordi jeg lige har spænderet godt to døgn med oooondt i mavsen. Kun afløst af små pause hvor jeg tror, at NU er det ovre.
Men hvis jeg får en hel måneds pause igen, som jeg fik før denne tur.... så går det nok! :)

4 kommentarer:

Sascha sagde ...

synes det ser LÆKS ud :-)
måske man sku bide i det sure æble og købe sådan et par nøgler (surt fordi det er så dyrt på en su;-) )

Anonym sagde ...

Det er superflot, og tag det nu roligt. Det løber ingen steder. Som jeg forstår det skifter du mellem de to nøgler garn efter x-antal rækker? Pas nu på dig selv og god bedring.

Anonym sagde ...

Hej, hvilken str. hæklenål endte du på?
Hilsen Charlotte

Tina sagde ...

Sascha: Taark :) Ja det ER desværre noget dyrt garn øvøv.

Deborah: tak. Og jeg ved det ikke løber nogen steder... meeen vil jo gern evære færdig.
Ja jeg skriver for hver to ræker.

Charlotte: Jeg endte på nål 3.5 :):)

Send en kommentar