Internet problemer

tirsdag den 31. marts 2009

EDIT: Tænk, jeg har allerede fået mit eget internet!!! Det er vist første gang jeg har oplevet så hurtigt service fra Stofa :) Dejligt.

---------------------------------------------------------
Ehhhh jeg har et problem! Jeg kan ikke komme online.......... siger jeg mens jeg er online ;)

Jeg har idag fået et nyt modem fra Stofa. Noget med nye hastigheder og nye modems. Og det skulle så sættes igang senest imorgen.

Så jeg pakker ud og kobler til.... NUL hul igennem :(

Jeg ringer så til Stofa som kan fortælle at en fejl er fundet men den kan ikke løses derindefra.

Så lige nu suger jeg internet hos een eller anden fremmed med usikkert netværk! Fyyyyyy :) Jeg lover at hoppe af om lidt. Men ville lige melde at jeg kan være helt væk... i ca. to døgn... sagde Stofa!!!!

Vi ses!

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Man har da lov at være heldig med Stofanet! :o)
Jeg suger også internet hos fremmede af og til, for hvis jeg fx har min iPod Touch eller nye mobil med ude i verden, kan man jo ind i mellem være heldig at kunne tjekke mails, mens man er på farten. ;o) Hvis ikke folk kan finde ud af at sikre det, må det være (mest) deres problem og vi "koster" jo ikke noget. ;o)

Send en kommentar