Forår i luften...

onsdag den 11. marts 2009

SE lige hvad jeg så på min gåtur idag!! :) En lille rød og sort fætter stak bagdelen frem, dér midt i al mosset. DET er da tegn på forår!

Vintergækkerne er jo piplet op overalt, sammen med krokus og erantis! Og det er SÅ lækkert at se på :)

Overalt tittede solen ned i skovbunden. Og jeg havde valgt at gå her lige omkring kl 17. Så solen sendte den skønneste gyldne farve ud overalt! Jeg eeeelsker det der tidspunkt hvor lyset bare er SÅ lækkert! Det er dagens bedste tidspunkt at fotografere på. Vidste du det? :)

Det fik jeg engang at vide af en fotograf. Han fotograferer især mange biler, for dem med luxusøser, der gerne vil have foreviget deres yndlingslegetøj. Og det bedste tidspunkt er der hvor solen er på vej ned og står lavt. Lige dér er farverne mest ægte og rige!

Desværre vil ben og lænd ikke rigtigt, de her dage. Jeg ved ikke rigtigt hvad der er sket i min lænd. Men hvis jeg fx bøjer mig ind over et bord og holder overkroppen i lænden, så føles det som om der lige bliver stukket en syl ind imellem ryghvirvlerne! Så gåturene er lidt modererede lige for tiden.

Men, ud det skulle jeg nu altså! Jeg har haft lyst til en længere gåtur i flere dage nu. Man kan nemlig mærke helt ind i stuen, hvordan solen langsomt får mere magt. Det er SÅ dejligt!

Jeg tror dog at jeg lige må tage den lidt med ro, inden der kommer flere lange hårdt ture i skoven. Jeg skal i hvert fald lige finde ud af, hvad der sker i lænden. Så må jeg istedet nyde de to CD'ere jeg fik med hjem idag. Nemlig en med Sanne Salomonsen (Unico) og en med Katie Melua (The Katie Melua Collection).

3 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Dejlige forårsbilleder :)
Jeg så også en mariehøne igår - og var sikker på, at det var et stensikkert forårstegn :)

Tina sagde ...

HelleK: Yesss så er det ikke kun mig ;) Der ER forår på vej!!! Selvom det er ret svært at se idag, med alt den regn!!!

Anonym sagde ...

Det var dog nogle laekre billeder. Man kommer helt i foraarshumoer.
Tak for det, det goer godt midt i alt det frostvejr vi har hos os.

Send en kommentar