Hus og have

torsdag den 5. marts 2009

Uha uha uha, nu begynder der at dukke havekataloger op, i brevsprækken! Og med mængden af disse, stiger også min trang til at eje hus og have! :)

NØJ hvor jeg savner, at kunne gå ud af min egen dør, ud i min egen have..... putte lidt løg og blomster i jorden og nyde dem senere. Grille, læse, hygge på egen terrasse....

Det sitrer helt ud i storetæerne!!! :) Hvor ville jeg dog ønske....

Kære boligforening, skynd jer at nå hen til mig med et lille rækkehus der liiiige passer til Nanna og jeg :)

6 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Jeg krydser fingre for at lige netop det rette hus står og venter på jer lige om lidt.

Så kommer jeg og hjælper jer med at spise grillmad ;-)

Pia sagde ...

Jeg håber snart der må dukke et lille rækkehus op til dig Tina. Jeg og mine drenge flytter igen til september. Jeg har fundet et lille rækkehus med terrasse og meget lidt have, både foran og lidt omme ved terrassen. Jeg glæder mig til at komme "ned til jorden
" igen :-)

Held og lykke med at finde et til jer selv....

Knus Pia

Tina sagde ...

Britta: Håber jeg også. Og i er MEGET velkommen haha :) Uh jeg får helt lyst til grillaften.

Pia: Taaak :) det håber jeg også. Jeg fik et tilbudt idag, igennem boligforeningen... men det var desværre for dyrt for mig.
I har jo lige fået det jeg næsten drømmer om :) Meeen er ikke sikker på min økonomi kan holde til det.

Pia sagde ...

Uha Tina, det lille rækkehus jeg skal flytte i, er også lidt dyrt (synes jeg), men dog ikke dyrere end min nuværende lejlighed ....Jeg skal give 6000 kr inkl. varme, og min økonomi er også virkelig stram,da vi kun har 2500 kr at leve for hver måned, drengene og jeg, men det er nu engang vilkårene for mig lige nu.Boliger er dyre, men vi skal jo have et sted at bo, hvor vi trives ik´ :-))

Hvor meget koster rækkehuset hos jer?

Kh Pia

Tina sagde ...

Pia.. hm her koster den ca 5100 PLUS forbrug... så det ender nok a la dit :) Men så stramt orker jeg næsten ikke at sidde for ALTID fremover ;) Der SKAL være lidt til garn og hobbyartikler.

Pia sagde ...

Ja det bliver nok nogenlunde det samme så. Du har da helt ret i, at der skal være til lidt garn mm indimellem, men jeg kan godt mærke at jeg skal vente lidt længere på det nu, end jeg har skullet hidtil :-( Nå, det går nok altsammen ....:-)

Kh Pia

Send en kommentar