Jeg har fået en fin award

lørdag den 30. april 2011


 
Jeg har da lige fået en fin AWARD af den søde Lene fra Filihunkat!

 
Og med den, følger, at jeg skal finde 10 nye spændende bloggere, som jeg skal sende Awarden videre til. Der er rigtigt mange blogge derude, som jeg synes fortjener den, så det er svært at plukke kun 10 ud. Jeg følger nok 150 blogs, så der er noget at vælge imellem. Og samtidig få styret udenom dem der allerede har fået. For der er nogen jeg ellers gerne ville belønne.

 
The versatile blogger eller på dansk: Den alsidige blogger! Dem elsker jeg at besøge... dem med et mix af det utroligt kreative og det lille indblik i deres liv. Ting der gør at vi lærer folk at kende over internettet. Det der gør at hvis man hører noget i tv eller læser noget i avisen fra deres område, så sender man straks en bekymret tanke. Det er det sjove ved det kære internet.... man lærer folk at kende på kryds og tværs af grænser, sprog, sociale forskelle osv.
Men SKAL jeg vælge, så er her de 10 blogs, som er et lille udpluk af dem jeg selv elsker at følge og som jeg synes fortjener dette lille skulderklap.

OG så er det liiiige at jeg skal afsløre 7 ting om mig selv, som led i denne award ;) Nu har jeg ofte skrevet sådan nogen... så de kan findes på bloggen. Plus de "100 om mig selv", i sidebaren. Så nu må jeg finde på yderligere "hemmeligheder".
  1. Jeg kan ikke fordrage strømper og glæder mig altid til barfods-vejr.
  2. Jeg drømmer om at få flycertifikat.... *suk* gad godt.
  3. Jeg lider af "I can do that" sygen. Når jeg ser noget jeg forelsker mig i, tænker jeg straks, det kan jeg lave selv, og lader tingen ligge. (kan være lidt belastende)
  4. Nogen ser mig som tålmodig, men i virkeligheden er jeg nok bare mere ret stædig. Jeg tror jeg kan ting første gang jeg prøver det.... lige meget hvad det er. Og når jeg så opdager at det måske ikke var så let, så bliver jeg stædig for så VIL jeg lære det.
  5. Jeg har ikke nogen "stil"... jeg skifter stil hele tiden, meget rastløst. Hvert år, set i bakspejlet, har jeg ny tøjstil, nye puder og pynt i stuen, kan pludselig ikke lide havemøblerne osv osv. Og det er uanset om det handler om malerier, kunst eller tøj og indretning.
  6. Jeg drømmer om at rejse ud i verden og hjælpe nogen af dem, der er fattige, sultne, ingen skoler har, ingen vand osv.... Jeg vil så gerne gøre en forskel.... men er samtidig hende der ikke tør rejse alene.
  7. Jeg eeeelsker stærk mad og putter chili i alt for mange ting ;)
 

2 kommentarer:

Anita sagde ...

Uhh, må jeg ikke godt nøjes med at sige Tusind mange Tak for ordene, tanken og æren. Det gør mig rigtig glad :-)

Tina sagde ...

DET må du Anita ;) Ingen tvang til at gøre noget ud af den!

Send en kommentar