Jeg lever!

fredag den 15. april 2011

Jeg skylder vist snart at vise mig her på bloggen ;) Jeg har fået et par mails og nogen bekymrede sms'er.... "er du i live?!" Jep jeg er i høj grad i live.

Men de sidste par uger har mit liv været fyldt op og jeg har slet ikke skænket bloggen ret mange tanker :)

Jeg har været igennem noget omfattende tandlægearbejde. Ikke ret sjovt, må jeg sige og det har da også kostet et par dage på sofaen, med panodil, suppe, youghurt og en vældig masse selv-ynk.

Jeg har skiftet tandlæge pga. tandlæge-angst. Ikke skræk, som mange har, men angst. Og det har været GULD værd. Hun fandt ud af at min gamle tandlæge ikke har været helt ren i kanten. Han har bygget og bygget på et par kroner på et et par tænder. Men hvor der ikke rigtigt har været noget sund tand at bygge på. Dvs.... hun konkluderede at for at jeg ikke skulle ruineres uden grund, skulle to kindtænder ud og med tiden, erstattes af en del-protese. For den ene tand, som min gamle tandlæge har bygget på og rodbehandlet af SEKS omgange, var faktisk knækket i 3 dele, under tandkødsranden. Så tror da pokker jeg har gået og haft ondt i den.

Og så fik jeg samtidig en grundig tandrensning, helt ned under tandkødet pga. begyndende pardontose. Som så viste sig ikke at være NÆR så slem som hverken min gamle eller min nye tandlæge troede. Plus hun fandt ud af at jeg kun havde TO huller, der også skal laves.... hvor min gamle tandlæge malede en vis herre på væggen og forklarede at jeg havde MEGET ringe tænder. Dette har i sig selv gjort at jeg blev skræmt og derfor var for forsigtig med tandbørsten, for hvornår stod jeg så lige med en løs tand????

Så nu er der renset i bund, jeg har sundere tænder og tandkød end jeg har fået at vide igennem de sidste mange år! Faktisk kan jeg med lidt arbejde, få såkaldt : Normalt sundt tandkød!

Hvad HULEN har så stukket den gamle tandlæge??? Trangen til penge eller???

Nå, men det er een af grundende til stilheden her. der har ikke lige været den store overskud til at lave noget som helst kreativt. Og derfor heller ikke ret meget energi til at blogge.

Samtidig har jeg datet ;) Og gør det stadig.... Ikke noget jeg vil fortælle en hel masse om endnu. For jeg tager een dag af gangen. Jeg havde jo ellers erklæret mig for evigt single, efter et par skuffende forhold. Men nu efter x antal dates, indrømme at jeg måske alligevel ikke kan overholde mit løfte om evig single-hood ;)  Og ikke mindst efter at have været åben og ærlig overfor migselv om, hvad jeg i virkeligheden søger hos en kæreste.

Så dagene har været fyldte... nogen dårlige, pga. tandlæge og andre rigtig gode pga. daten ;) Mere om det en anden gang. Lige nu, vil jeg bare tage een dag af gangen, nyde nuet og unde migselv det :)

God aften til jer derude.


7 kommentarer:

Lis sagde ...

Puha, godt det er klaret. Jeg har også savnet dine indlæg :D

Kh. Lis

Kludemutter sagde ...

Hvor er du sej,med "nye" tænder ;)

Pøj, Pøj med den nye kærlighed.

Yt.

Dorthe sagde ...

JUHUUUUUU, HURRRAAAAA, jeg er så glad på dine vegne - fremad min pige - det skal nok gå ;-)

Tina sagde ...

Tak skal i have piger :) Føler mig også ret meget ovenpå lige nu ;)

Helle : sagde ...

Uha det har da ikke været rart med de tænder -kender det faktisk godt.

Det lyder at super dejligt med en date - håber godt for dig.

Tina sagde ...

Helle: nej bestemt ikke sjovt. Men er da på rette vej :) Tak Helle :)

Virtuella aka. Margot Viste sagde ...

Glad for å lese om positiv tannlegebesøk! Og om kjkjæreste! god påske fra meg.

Send en kommentar