Pakkeposten kom forbi

fredag den 8. april 2011


Idag kom pakkeposten, med det ventede garn fra Rasmilla :) Syv nøgler af Rasmilla's Luksusgarn, i en ualmindelig lækker grøn farve. Jeps, jeg ved der sidder nogen derude og smågriner af mig.... for atter engang blev det grøn! Men helt ærligt, det er da en flot farve til et sommersjal ;)

Og i øvrigt er det da en fryd at pakke garn ud fra Rasmilla. Et par stykker guf var røget med i pakken, det kan da få enhver til at smile :) Nu vi er ved det med at smile ;) (se forrige post)

Jeg er gået igang med Camomille sjalet fra Amimono. Men overrasket over at der allerede er fejl i pind 3!! Altså det dutter ikke for sådan nogen opskrifts-fjolser som mig !! ;) Og er kun nået til 4 rille med dobb. garn, og jeg er allerede overrasket over hvor hurtigt det bliver breeedt !

Nu vil jeg gøre klar til at blive luftet i aften ;) Så jeg er over and out her!


8 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Dejlig pakke du der har fået Tina ;)
Grøn er jo en skøn farve ,))
Håber du får en god aften.
Yt.

Anita sagde ...

SKØN farve! Jeg er altså nødt til at prøve Rasmillas garn på et tidspunkt, for jeg har hørt SÅ meget godt om det.

Det er også dejligt at læse, at du er kommet videre med Camomillen. Så langt, så godt og du kalder bare hvis der er noget, det ved du :-)

PS. bare glem min sidste SMS. Nu har jeg jo læst det her ;-)

Hygge-Strik sagde ...

Jeg vil give dig fuldstændig ret i farven og det søde indhold, hvem kan stå for det?....ikke jeg :-)

Skribenten sagde ...

Hej Tina.

Jeg har netop i dag slået op til Camomillen. Med cashmere, og det der har undret mig er at jeg ikke kan se noget steds skrevet om de der skift med en og to tråde.. Jeg ved det fordi der er fortalt om det, men når jeg læser opskriften STÅR der ikke at jeg skal skifte og hvornår. Jeg er også en opskriftsamøbe, men er det mig der er helt håbløs oder was???

FEEED grøm og jeg kan kun sige at jeg er ja.. grøn af misundelse hihi. Har ikke prøvet Rasmilla endnu, men jeg MÅ da snart til at få mig lidt derfra. Måske et garnkort til at begynde med..:)


GLæder mig til at se din fortolkning af det så berømte sjal.

Knuus
Henriette

Tina sagde ...

Yt : Jaaah skøn farve :) Sidder og strikker løs nu... dejligt :)

Anita: Jeg synes garnet kradser ;) Men gir det lige chancen til det er vasket, inden jeg dømmer ;) Men jeg ER også uldsart! JEps jeg råber hvis det driller... det kommer nok når jeg når til kanten! ;)

Bebiane: heller ikke jeg ;) hverken farven eller guffet ;)

Henriette: Det står i starten af opskriften :) der står: Sjalet strikkes fra oven. Der strikkes skiftevis 4 pinde i 1 tråd Tvinni og 1 tråd Alpaca og 4 p i 1 tråd alpaca i hele sjalet igennem. ;)
Så for hver 4 pind, en tråd og hver 4. pind to!
Rasmilla har de skønneste farver :) det er som en slikbutik!!! ;)
Knus!

Marianne sagde ...

håbløst bagud med at læse blogge...
så du er jo nok allerede nået et godt stykke vej på den smukke grønne sag ....
måske man skulle kigge forbi Rasmilla...
kh♥

Pia´s Hverdag sagde ...

forhåbentlig er du ikke helt væk ?

Tina sagde ...

Nej nej er ikke helt væk ;)

Send en kommentar