klippe klippe klistre

lørdag den 27. november 2010

på rad og række
Der er blevet klippet og klistret i det lille hjem idag :) Det er altså ikke min foretrukne hobby, så blodtrykket stiger indimellem til lidt større højder end normalt!

Men klip skal der til ! Skriver jeg frejdigt og med oprejst pande, mens jeg kigger på vablen på min ene finger og de lim-overdængede hænder.

Men hvis imorgen går lige så godt, trods alt, så mangler jeg flere renseribøjler at hænge pynten på.

Og når det er gjort, skulle jeg måske kigge lidt på oprydning/rengøring, så jeg kan få julepynten op, på denne side af jul ;)


2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Jeg må da vist hellere få sendt det juletræ til dig ;-) Det kommer sammen med din pakkekalender senest den 1. december!

Tina sagde ...

Jah jubii :) til begge dele!!

Send en kommentar