Dejligt !

tirsdag den 23. november 2010


Ovenpå endnu en lortedag med en udlejer der ikke forstår grænser, har idag været SÅ meget bedre.

Udlejer låste sig ind, med en nøgle han så åbenbart har. Selvom jeg havde en seddel på døren om at han skulle ringe hvis han ville ind. Jeg skulle nemlig lige på biblioteket. Da jeg kommer hjem, står han så bare i mit køkken og arbejder og SVINER!

Nå nok om det....... IDAG var bedre :) jeg vågner op til en pakke fra Nordhjem, med blandt andet 4 store bogstaver. De skal dog males for jeg er slet slet ikke til guld. Men det der fik mig til at smile, var at de havde smidt en sød blå-blomstret paletkniv med i kassen. Det er da fedt :)

Da jeg var ved at få armene ned over den søde service, var det tid at komme afsted til glaskursus. Jeg ville lave ugler idag. Foto kan ses her!.... undrer mig over det vender på hovedet, det gør det ikke på min pc ?!

Jeg er spændt på hvordan der ser ud når de kommer ud af ovnen. Sammen med dem ligger nogen flere juletræer med "glasskår" drysset på. Denne gang i fuldstændig klar glas... ses her! De skal så limes på den firkantede glasplade på fotoet. Sådan at et fyrfadslys kan stå på pladen bag træet.

Som altid har jeg aldrig tid til at køre hjem fra glas igen. Der er liiiige det der jeg gerne vil, og det, og det ..... Så jeg tror såmænd at jeg ville hænge derude ganske længe, hvis jeg fik lov. Men er nok godt nok, for jeg er fuldstændig færdig hver gang jeg kommer hjem derfra. :)

Nu sniger en hovedpine sig ind på mig, så ingen tvivl om at dynen kalder nu. Måske lidt tv, måske jeg bare går ud som et lys, vi får at se ;)

Godnat derude!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar