Så fiiiiint

tirsdag den 12. januar 2010

UHA der er så fint derude :) Jeg har ikke været udenfor byen, siden det føg sådan i weekenden.

Men det kom jeg så idag... og jeg skal da love at der er blevet bygget driver overalt :)

Ja i kender jo snart den single jeg kører i lige for tiden.... med at jeg er SÅ vild med det, og bare slet ikke kan få nok af det. Ja undskyld... men det er da sjældent efterhånden at vi får lov at se på sneen , mere end en dag eller to. Så er det om at nyde det, når det endelig er her :)

Jeg er helt klar over at vores driver og snedække, slet ikke er særlig slemt sammenlignet med andre steder i landet. Og jeg må da også indrømme at jeg sukker efter mereeeee!!! Men det er nu flot det vi har altså....

Jeg måtte ud af bilen flere gange undervejs. Det er da ikke noget under det tager en halv dag at handle ind vel?

Jeg kørte endda kun en liiiiillebitte omvej. For den ene gade tager slet ikke den anden, vel? :)

Og lige et lille smut ind forbi Kolding hus og slotssøen, måtte jeg da også. Jeg har haft lyst til det længe, men har ikke rigtigt ville booke bil alene for det.

Men jeg skulle måske gøre det. For man får ikke taget ret gode fotos, når man har travlt og bare lige springer ud af bilen og knipser et par fotos.

Da jeg så endelig var færdig med at handle ind, så der sådan ud udenfor. Solen var på vej i seng og jeg blev lidt forbavset over hvor dagen var forsvundet hen.

Dette foto er bare lige skudt ud af sideruden, mens jeg kørte hjem. Håber ikke der vanker lige så store bøder for at køre og knipse, som når man taler i telefon mens man kører ;)

I øvrigt kan jeg sige at jeg altså får lavet lidt kreativt herhjemme. Ikke meget, men lidt.

Jeg får leget lidt med bilslanger og jeg får også malet lidt. Jeg skal nok vise frem når og hvis jeg bliver tilfreds med resultatet ;)

Og i denne uge starter jeg også på glaskursus, så håber jeg at jeg finder noget at vise frem der ;)

5 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Det er rigtig flot :)
Jeg er bare så træt af, at jeg ikke kan holde ud til at gå tur - jeg får ondt af h. til - både af kulden og af at skulle kravle over sne og vade i sne, så jeg har altså fået nok nu... vores have er fyldt til kanten af hækken med sne, så vi har fået vores del i år ;)

Bibbi sagde ...

Flotte billeder! :)
Jeg er vild med dine tæpper og skal helt sikkert igang med et på et senere tidspunkt!
Synes du laver mange smukke og inspirerende ting, så glæder mig til at følge lidt med her på din blog ;)
Go dag fra Bibbi.

Tina sagde ...

HelleK: Uh jeg elsker det.
Jeg får også hamrende ondt af at gå rundt derude. Både af kulden og af kampen om driverne. Jeg tager også bagefter en tuder, når jeg kommer ind. Og også nogen gange om aftenen når kroppen "vågner" og fatter hvad jeg har gjort. Og det er bestemt ikke sjovt. Og der gøres også et langt større indhug i de smertestillende end normalt. Men jeg er hamrende stædig med visse ting. Jeg VIL have lov at gøre noget af det alle andre kan og tager som en selvfølge :):) Jeg elsker sne. Og jeg elsker at fotografere. Den dag jeg ikke kan bevæge mig ud i det, føler jeg at jeg lige så godt kan tage biletten. Så hellere en hel UGE med ondt efter en gåtur :)
Lyder måske skørt for nogen... og det forstår jeg også godt.
..... men må jo godt nok tilstå at mit hovede ikke har fået sne nok endnu... selvom kroppen faktisk har.

Bibbi: Tusind tak for rosen. Og velkommen til :) det er vist første gang jeg ser dig her.
Jeg har en lidt stille periode hvor jeg er kreativt blokeret.. men jeg håber jeg snart er oppe på fuld styrke igen :)
God dag til dig også! :)

Deborah sagde ...

Dejlige billeder, og jeg kender udemærket den med, at den ene gade eller det ene motiv tager det andet. Til gengæld kender jeg også det, med at måtte betale for aktiviteter. Men som du siger, det er man jo nødt til, hvis man vil noget af det, man holder af.

Jeg har ligget brak her nu i 1½ måned og har slet ikke været ude og fotografere her fornyeligt. Rigtig træls :(

dk.lin sagde ...

Dejligt med all den sne I har derhjemme. Hernede havde vi flot rent hvidt landskab i to dage, saa kom regnen og nu er alt sjap igen. Kunne godt taenke mig 3 maaneder med minus 2-3 stykker saa vi kunne maerke vinteren. Godt at du laegger flotte billeder ind saa jeg kan droemme lidt. Glaeder mig til at se resultater af glaskurset.

Send en kommentar