Leg med kontrast

onsdag den 27. januar 2010

Jeg elsker at lege med lys kontra skygge. Jeg elsker at lege med portrætter. DOG skal det siges at jeg skisme godt nok foretrækker at bruge andre end migselv som model ;)

Noget tyder på jeg er heldig. Måske har jeg en teenagepige som model hele næste weekend ;) Ikke dårligt, ikke dårligt. Til gengæld får faderen fotos til fremkaldelse bagefter. Så det må siges at være en win win situation.

Det er sjovt som det ændres med alderen, for nogen, hvor meget eller lidt lyst man har, til at stå foran kameraet. Jeg mangler tit een at øve mig på. En som ikke er forlegen og hele tiden skal fortælle mig hvor grumt det er at sidde og blive knipset ;) Det smitter nemlig af på mig, da jeg selv er meget meget meget ukomfortabel foran kameraet!!! Jeg befinder mig helst kun bag det.

Nu til aften, skulle dette så bare prøves. Og når Nanna ikke vil, var der kun mig eller katten ;) Og katten.... pffff !!!

Nanna leger helst selv BAG kameraet nu. Hun har også leget med kontrast. Dog for et par uger siden. Se selv her!

I øvrigt gør det ikke helt så ondt, når man selv knipser ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar