Nej, det ser bare ikke rigtigt ud

onsdag den 21. maj 2008

Noget gør at det bare ikke ser ud som jeg vil have det. Hvis jeg strækker det lidt i facon, så kan man slet ikke rigtigt SE mønstret, som med det andet garn. Det ser sjovt nok rimeligt ud på et foto....

Men jeg kan mærke det bare ikke bliver rigtigt, for mig....

Så enten skal jeg ud og købe en større pind imorgen, og så strikke med dobbelt garn. Eller også skal jeg ud og købe noget garn........ eller begge dele? Hmmm BC Garn, here we come!!!! ;)
En undskyldning kan man vel altid bruge, ikke?

Jeg prøvede at lægge noget af det blå garn, ved siden af noget Lucca, fra det sjal jeg lige har strikket. Her kan man nemt se forskellen i tykkelsen. Jeg var ikke helt sikker på om det var mit hovede der bare ikke fungerede idag ;)

3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Jeg syntes det ser godt ud Tina, men hvis du ikke selv er glad for det, skal du ikke fortsætte. Held og lykke med din garnjagt hos BC garn.
kram fra Bebiane

Hygge-Strik sagde ...

Jeg syntes det ser godt ud Tina, men hvis du ikke selv er glad for det, skal du ikke fortsætte. Held og lykke med din garnjagt hos BC garn.
kram fra Bebiane

Karina sagde ...

Ja, undskyldninger kan man vel altid finde. Sjalet ser da ellers ok ud på billedet. Det er godt nok flot det lyserøde/rosa du har lavet!!

Send en kommentar