Sikken en dag

lørdag den 29. marts 2008

Idag har været en mærkelig dag. Først en nat med ondt, det meste af natten. Det gør bare een sååå mat i koderne, når man ikke får sin søvn!

Så måtte jeg lige træde til i tøjbutikken. Hvilket er fint nok og jeg får øvet mig i ikke at panikke når jeg skal regne tal sammen og ekspedere en kunde ;) Slet ikke så let, men jeg er blevet meget bedre til det.

Ovenpå, det, tog Nanna og jeg ind i Kolding Storcenter, fordi jeg manglede en teflon trykfod, så jeg kunne sy i cykelslange. Men nix, det havde de ikke!! :( Så jeg kan ikke komme igang endnu. Men jeg fik tilgengæld noget andet med hjem, som jeg skal lege med senere.

Mens vi gik rundt derude, fik jeg Aura migræne. Flimmer, flimmer, flimmer - det rene discolys. Men blev enig med mig selv om, at det nok skulle gå. Fordi de sidste mange gange jeg har haft det, var det ikke efterfulgt af hovedpine. Men DET skal jeg så lige love for at det gjorde denne gang. Så for første gang, måtte jeg køre hjem, med en godyl hovedpine. Det holdt mig lige under dynen i nogen timer.

Da jeg kom hjem, lå der ellers en fin pakke fra Britta. Noget jeg havde bestilt og noget overraskelse :) Men jeg orkede ikke engang at kigge i det! Og SÅ er det altså galt!
Men det har jeg så fået gjort nu! OG der var mit garn, som jeg havde bestilt.... 3 nøgler Noro Silk Garden, i skønne farver. Der var også et skønt Chili kit, som jeg vistnok har tjent mig til... eller noget ;) Plus en hel del strømpepinde, som Britta ikke mente at få brug for.... og DET luner her hos mig, for min dumme gigt-krop dur ikke til de lange pinde, så til alt hvor jeg kan komme til det, bruger jeg strømpepinde eller rundpinde :):)

Så selvom dagen startede lidt træls, så endte den i den grad godt :) Og sku' man måske så bage nogen af de her maaaange muffins? En lille bog Nanna fandt i Bilka idag!

4 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Tina
Dejligt at din dag sluttede godt. Jeg håber ikke at I skal spise jer igennem alle 500 muffins. Hvis I skal det, må I passe på jeres maver.

Merete

Louise sagde ...

Hvor godt der så er sådan en lækker pakke at vågne op til:-)

Det er godt nok noget vildt flot garn. - Hvad mon det skal bruges til?

Den bog har jeg også haft fat i rigtigt mange gange, men jeg er bange for at jeg kommer til at bage og æde så meget at jeg hellere måtte lade den stå:-)

IF Stjernen sagde ...

Hvor var det godt at jeg fik sendt den pakke i går!

500 muffins! Det var ikke så lidt!!

Tina sagde ...

Merete: Jeg er sjovt nok slet ikke den store kagespiser ;) Ironisk, set i lyset af at jeg nu har 500 muffins at vælge imellem ;)

Louise: Jaaah det var skønt :)Jeg skal lave et simpelt Noro Stripes tørklæde, som alle vist laver derude ;) Men i en smallere helårsudgave!! UHA Louise, den bog er GUF... ligefør DEN kan spises ;)

Britta: Jaaah du er en engel!!!! JEg har sådan glædet mig til det garn. Og det andet deri, havde jeg helt glemt alt om ;) Skønt skønt!
Nej mon ikke vi kan holde os med kage nu?? ;)

Send en kommentar