TAK!!!!

fredag den 12. december 2008

TUSIND TUSIND mange tak, for alle jeres søde og dejlige hilsner, i løbet af idag. Både her på bloggen, på sms, på email og på fjæsbogen :) Hvor har i dog alle lunet min dag!!!

TÆNK engang, da jeg kiggede ud af vinduet i nat, da min fødselsdag ikke engang var en time gammel, der sneede det!!!!! Og det har sneet det meste af natten til idag og det fik lov at blive liggende!!!! :):) Så jeg fik mit sne... omend det kun dækkede tage og plæner, men ikke fortove og veje.

Imorges blev jeg vækket af Nanna, der kom og ønskede tillykke med en interessant lillebitte sort æske. Ud kom en lille Alfetrold, til mit armbånd. Hvor ER han bare sød og SÅ ønsket :) Tak Nansen!! (og hun siger hun har en gave mere, imorgen :) )

SÅ kunne jeg ikke længere vente, med at kigge nærmere på dagens pakke i pakkekalenderen fra Britta. Jeg havde gættet det var en bog... men jeg var ikke sikker på hvilken. MEN jeg kommer ikke til at kede mig nu.... for der var den længe ønskede bog: Knitting new scarves!!! TUSIND tak Britta!!! :)

Men da jeg ikke havde sovet specielt meget i nat, lagde jeg mig lidt igen, efter at Nanna var taget i skole. Meeen det var nu en stakket frist, for overboen var lige klar på lidt musik med bas i, kl 8 !!! ;)

Det var nu godt det samme, for kort efter ringede min mor, og spurgte om jeg ikke gav en kop kaffe.

Med sig bragte hun en "lille gave". Da jeg først får gave imorgen, hvor de er inviteret til kaffe og kage. Jeg fik silikone muffinsforme, som jeg elsker at bruge. Og en indsats til min Senseo maskine, til to puder kaffe. Den har nemlig aldrig været der, da jeg købte maskinen brugt. En dims til at åbne de svære skruelåg på mælkekartoner og dimser indeni pilleglas, havde hun også med!!! Dejligt :)

Og ellers er dagen gået med oprydning og rengøring, så hytten er klar til besøget imorgen. Tiden er også gået med at læse alle de mange søde kommentarer, emails og sms'er jeg har fået idag :) Jeg må indrømme jeg er helt overrasket over mængden... og GLAD!!! Jeg kan ikke overskue at svare jer individuelt, så jeg håber at min tak her, er nok :)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lidt forsinket men lige så velment - tillykke med fødselsdagen. Det lyder som nogle skønne gaver - håber du får en god dag i dag ;)

Mette G. sagde ...

Også lidt forsinket, men TILLYKKE. Godt, at du fik dit sne ;-)

Merete sagde ...

Endnu et forsinket tillykke. Ha' en rigtig god dag i dag også!

Anonym sagde ...

Det var godt at hoere at du fik dig en dejlig dag. Og saa ovenikoebet med sne.
Sig mig...har du fundet dine briller????
Kh Lin

Tina Olsen sagde ...

Jamen Tina.. tilbag lykke med fødselsdagen, det virker til du bliver kræset om af dine nærmeste..hyggeligt..Rigtig go dag hilsen din navne søster;-)

Unknown sagde ...

Jeg skynder mig lige at slutte mig til talekoret med forsinkede Tillykker ;-)

KH Siffes

Unknown sagde ...

stort forsinket tillykke Tina...

Tina sagde ...

TUSIND TUSIND tak for alle jeres hilsner :) I er bare så dejlige!!!!

Lin: Jeps jeg fandt mine briller på biblioteket ;)

Send en kommentar