Flourish den anden

fredag den 26. december 2008

Så blev jeg endelig færdig med Flourish den anden. Denne gang MED perler! Dog havde jeg ikke over 1000 perler, så der er kun kommet hver anden perle på. Men det ser nu ganske godt ud :)

Fakta om tørklædet er det samme som sidst !! Bortset lige fra farven selvfølgelig! Farven passer mig meget bedre, lige nu! Jeg ved ikke hvad der er sket. For sidste år og før det... brugte jeg ALDRIG rødt! Nu kan jeg næsten ikke få rødt NOK! ;)

Hvad skal jeg nu lave?

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bare flot og julerød, hvad du så skal lave, prøv med Liselottes klokkeblomst i rød...hahaha...glædelig jul!

brexians sagde ...

Prettige Feestdagen
Buone Feste
Frohe Festtage
God Jul
Boas Festas
Hyvaa Joulua
Vesele Praznike
Καλές Γιορτές
Meilleurs Voeux
Sarbatori Fericite
Felices Fiestas
Season's Greetings

Tina sagde ...

Pia: Uden tvivl, gad godt Liselottes Klokkeblomst... Men der er indkøbsstop indtil februar :D Nannas julegave har tømt depoterne ;) Det var det værd, men må lige vente selv lidt.

Greek guy: Tanks... Season's Greetings to you too!

Anonym sagde ...

Laekkert toerklaede Tina. Bare synet af det varmer. Du kunne maaske gaa igeng med et roedt haeklet boelgetaeppe. De taepper er jeg SAAAAA tosset med. Og.... Det ville vaere fraekt i roedt.
Godt at hoere at I er ved at komme til haekterne igen.

Tina sagde ...

Lin: taktak :):) AJ ikke flere bølgetæpper lige nu :D Nanna har et med meget rødt i.
Vi er helt friske igen... nu ligger min far og min bror... så det er vist highly smitbar ;)

Send en kommentar