.... og så sku træet spises

onsdag den 24. december 2008

Var det ikke sådan det var??? :) Ups ikke?

Her følger lige nogen billeder af dagens julestemning, so far!! :) Vi har hygges os herhjemme, har vi.

Der er blevet dovnet!!! Især af katten.... der kan flyde ud, de mest mærkelige steder.

Der er blevet drillet. Noget som Nanna mestrer mere end godt ;)

Og hyggen kom også snigende. DET er da ren rå julestemning, eller hva? :)

Og ding ding ding ding i ørerne... ARGH kun i kort tid, inden der bliver slukket igen ;) Ønsker mig en stooor fin een i træ... som kun drejer rundt, uden lyd ;)


Og fjollerier, skal der i den grad være plads til ;) Man kan altså få meget sjov ud af nogle kugler på et træ!!!

Men så holdt det sjove også op. Min mor, som skal holde jul for os allesammen, ligger i sengen med gennemgang :( Så min bror og jeg overtager kødgryderne om lidt, og så må vi få det bedste ud af det. Men hvor er det dog ærgerligt, lige idag. Den dag på året vi alle glæder os SÅ meget til.

Jeg håber hun får lidt ud af dagen alligevel. Og at vi andre kan løfte julestemningen, der helt sikkert ikke vil være helt den samme, med mor ovenpå og os nedenunder.

God jul derude! Vi håber i alle er oppegående og kan nyde julen :)

EDIT: Og BANG... to minutter efter sidste gave, var det Nanna's tur til at bukke under for influenzaen. Så vi tog hjem og hun er nu installeret på sofaen...
Jeg render rundt og fryyyser og maven protesterer... så mon ikke også jeg snart lander samme sted? Sikke da en jul......

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

glædelig jul til jer alle og god bedring til din mor ...uha det er ikke sjovt

Sascha sagde ...

Totalt fedt billed med julekuglen og nanna :D

Glædelig jul herfra:)

Jette sagde ...

Smukke billeder du har taget, det ser bare så hyggeligt ud hos dig. Og god bedring til jer alle.

Anonym sagde ...

Uhh der ser nu altså hyggeligt ud og som altid, så er jeg jo fuldstændig VILD med billederne!

Rigtig god bedring til og med den stakkels patient :-)

Tina Olsen sagde ...

Sjove biller i har taget;-)
Men øv med sygsom i julen;(

Tina Olsen sagde ...

Mærkeligt, jeg kom til at trykke på f8 tror jeg og så var min kommentar udgivet, men jeg var jo ikke færdig, jeg ville lige ønske jer alle en god bedring;-)

Tine sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Dejligt afslappende :-)
Og hvor ærgeligt med din mor ( resten af familien).
Rigtig god bedring.

Tina sagde ...

TUSIND mange tak for alle jeres søde hilsner, om fotos og om helbred :)

Vi er på vej ovenpå igen og glæder os så til NÆSTE jul, hvor vi forhåbentlig har det bedre allesammen!!

Send en kommentar