Pist væk - Og fundet igen

onsdag den 10. december 2008

Mine briller er bare PIST væk. Jeg har ledt højt og lavt og alle vegne!!!! Hvem har kidnappet mine brillerrrrrrrr!!!?

Nej hvor har jeg dog grublet, hele dagen, over hvor jeg havde dem sidst. Og IKKE om jeg kan komme i tanke om det! Jeg har under ingen omstændigheder råd til nye, så jeg håber de dukker op.... snart !! :)

UPDATE: YES!!! jeg har fundet dem igen. Og de var oppe på biblioteket, lige der hvor jeg havde lagt dem, da de duggede til!!!! UHA en stor lettelse! Jeg trænger ellers til nye.... meeen lige nu er økonomien altså ikke til det :)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

og nu er det vel ikke sådan noget med at de sidder i panden på dig - eller i håret eller noget...

Tineke sagde ...

Øøøh, de ligger vel ikke hos Elgiganten, du har ligesom været der nogle gange for nyligt :)

Tina sagde ...

Charlotte: Nix har kigget efter ;)

Tineke: Hahahahahaha måske jeg skulle ringe og spørge!!!! :D

Anonym sagde ...

Dét har jeg godt nok aldrig været udsat for før, at mine briller har været væk.

Hvis jeg var dig, så tror jeg jeg ville overveje at blive undersøgt for demens-light. ;oD

Har du også kigget de mest åndssvage steder? Mange gange er det dér tingene gemmer sig. ;o)

Held og lykke med eftersøgningen. :o)

Anonym sagde ...

I kanten ved en hynde i en stol eller sofaen? Der ryger mine ofte ned. Bare en ide. De kan jo ikke gå selv ihvertfald! Håber du finder - ellers kan jeg anbefale at få kontaktlinser, dem kan man da ikke sådan smide alle vegne, når de først er der!

Tina sagde ...

Heidi: jeg har ALDRIG prøvet det før. Men måske jeg skal overveje det der med Demens light :D

Deborah: Heldigvis dukkede de op på bibleren. Og linser får jeg ALDRIG, jeg skal ikke prikke mig selv i øjnene ;)

Send en kommentar