Til Salg !

onsdag den 12. september 2007

Nu irriterer det mig at stuen's kroge er fyldt op med lærreder, malede og umalede!
Så endnu et ryger til salg her :)
Inspireret af maleren Poul Pava!

Dette billede, på 60 x 80 cm canvas, med ramme! Pris: 550,-
Mail mig på momsen(@)stofanet.dk (uden paranteserne).

Jeg kan mærke, det går mig på for tiden, at lige meget hvor jeg kigger hen, så ligger der hobbyartikler. Det er fedt at have disse ting,,,, ikke at misforstå, men det er surt ikke at have et sted til det hele, hvor det ikke ses HELE tiden ;)

Når jeg får besøg, her på matriklen, kan jeg ikke lade være at tænke, at folk må mene der roder gevaldigt!!

9 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Kreative mennesker SKAL rode! Det er min undskyldning ;-D

B

Kludemutter sagde ...

Jeg siger det samme som Britta, syntes også det kan ses når man kommer nogen steder hvor folk har andet og lave end at rydde op. Og jeg ville være foruden mine hobby´s.

Kludemutter sagde ...

Der skulle stå: IKKE være foruden mine hobby`s.

Tina sagde ...

Britta: Den har jeg forsøgt at bruge... men folk kigger bare på een som om man ikke er rigtigt klog ;)

Yt: Hyggelig rod er bestemt også okay :) Og jeg vil aldrig være foruden alle mine hobbies ;) MEN jeg kunne sommetide godt bruge bedre opbevaringsplads!!

Anonym sagde ...

Det SKAL være rotete hos de kreative. Så har man noe å feste blikket på, og la tankene flyte, og bli litt kreativ selv. Jeg har det samme problemet som deg, med bilder overalt i stuen, garn som flyter og ark med ideer.......
Skal vi begynne å kalle stuen for vårt ATELIER?
God helg!

Tina sagde ...

Sylvia:Jamen det er sandt... ideerne kommer lettere når man kan se sine ting ;)
Ja Atelier... det er hvad min stue ligner ;) Og også en systue og en strikkebutik ;)

Risengaard sagde ...

Hej Tina

Ting skal jo være lige ved hånden, ikke pakkes for langt væk, og du har jo mange projekter igang, ofte er det meget sjovere at komme på besøg i et hjem hvor der sker noget fremfor et hjem hvor alt er ryddet op og pakket væk, det må godt kunne ses at der bor et kreativ menneske.
Hilsen Inger

Tina sagde ...

Inger du har da ret :) Engang når Nanna flytter hjemmefra, får jeg et værelse hvor jeg kan rode inde, lige så meget jeg vil ;)
så rodet må gerne være der... baaare det så kunne begrænses til et hjørne et sted ;)
Men i en lejlighed der ikke er sååå stor, er der bare begrænset plads ;)

Else-DK sagde ...

Jeg er helt vild med dit billede ala Poul Pava, skønt.

Jeg har det nok som dig - og hobbies fylder altså - så må "de fine" blive hjemme ved dem selv.

"Her rodes ikke - her tænkes kreativitet".

"Et uordentligt skrivbord, er et tagn på en ordentlig tankegang".
(Benjamin Franklin)

Flotte flotte ting du laver. Jeg kigger forbi igen, nu hvor jeg har fundet din blog.

Hilsen fra en scrapper

Send en kommentar