Aftensjov

søndag den 9. september 2007

Nanna og jeg har siddet og hygget os :)

Jeg har syet en lille filt-skotte-hund til hende!! Jeg har haft det klippet ud siden igår aftes. Men jeg havde ikke noget fyld, så jeg har gået og mugget lidt over ikke at kunne lave det jeg havde lyst til.

BANG, så kommer jeg i tanker om noget twist, manden har liggende. Det kan så skisme da være lige meget hvad fylden er lavet af, når det ikke skal i små barnemunde!!! ;)

At lave denne lille hund, gav en masse små flash-back's, til da jeg gik i skole og havde håndarbejde!!! Der skulle vi sy en grøn frø, på nøjagtig samme måde!!! De der sting og filt... bliver jeg aldrig rigtigt gode venner med ;)

Jeg forstår egentlig godt, hvorfor børns sting bliver lææængere og længere jo længere de når rundt om kræet ;)

Ihvertfald har Nanna endnu en tingeltangel til skoletasken, når jeg lige finder en metalring!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Twist, hullede nylonstrømper, vat - GARN! Meget kan da bruges! :o)
Den er rigtig sød, din Netto-skotte. *g*

Tina sagde ...

Hej Bettina :) Jaah men tænkte slet ikke så langt!!! JO jeg tænkte på vat...men det har de tmed at klaske nemt sammen, synes jeg.
Tak for rosen :)

Send en kommentar